Krajský úřad Středočeského kraje vyhlašuje dne 4. 11. 2021 výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
Asistent/ka (hejtmanky Středočeského kraje)
Charakteristika vykonávané práce:
Komplexní zajišťování agendy kanceláře hejtmanky kraje (sjednávání schůzek, služebních cest do regionů, příjem a expedice korespondence kanceláře hejtmanky a vedení agend s tím spojených, včetně zhotovování záznamů z jednání.
Podílení se na koordinaci a evidenci plánů činností a úkolů Odboru Kancelář hejtmanky, plnění dalších administrativních a organizačních činností souvisejících se sjednaným druhem práce.
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanoví § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění:
Občan České republiky, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, starší 18 let, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk.
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- vítána znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů
a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) - uživatelská práce na PC (MS Office, Internet)
- organizační a komunikační schopnosti na velmi dobré úrovni
- samostatnost, loajalita, časová flexibilita
- příjemné vystupování
- schopnost týmové spolupráce
- odolnost vůči zátěži a stresu
Výhodou je:
- znalost programu E-spis (spisová služba)
- znalost IS GINIS
- praxe na obdobné pozici
- znalost cizího jazyka
- orientace ve fungování veřejné správy
Nabízíme:
- dobré pracovní podmínky
- pružnou pracovní dobu
- výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy
- možnost dalšího vzdělávání
- služební mobilní telefon
- zajímavé benefity (dny zdravotního a pracovního volna, stravenky, flexi pass, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, příspěvek na ošacení, dary při životních výročích, půjčky a dary při řešení tíživých životních situací, možnost stravování v budově úřadu)
Platové zařazení: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění jsou:
jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. Prosíme též kontaktní adresu, pokud je odlišná od místa trvalého bydliště a telefonické spojení, případně rovněž e-mail.
Formulář přihlášky naleznete na www.kr-stredocesky,cz, úřední deska, volná pracovní místa.
Obálku označte slovy „VŘ – asistent/ka hejtmanky“.
Další informace Vám poskytne Marcela Habrcetlová, vedoucí oddělení Sekretariát hejtmanky, tel: 257 280 229, e-mail: habrcetlova@kr-s.cz
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Požadované jazykové znalosti
Místo pracoviště: Zborovská 81, Praha, 150 21
Region: Praha
Obor: Státní, veřejná správa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu určitou
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování