Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Administrátor/ka pro internetové obchody

převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 17441110706 | aktuálnost: 16.06.2024

BRAVSON GROUP s.r.o.

Administrátor/ka pro internetové obchody

Upřesňující informace

O nás:
Hledáme komunikativního a kreativního Administrátora/ku e-shopu, který/á se přidá k našemu týmu! Jedná se o klíčovou roli při rozvoji produktového portfolia a při komunikaci s našimi zákazníky. Pokud máte zkušenosti s administrací v eshopu nebo jiných programech a nebojíte se nových výzev, pak hledáme právě Vás a rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu!

Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz.

Co bude náplní Vaší práce?
• Komunikace se zákazníky: Budete prvním kontaktem pro naše zákazníky, budete jim pomáhat s výběrem produktů, odpovídat na jejich dotazy a řešit jejich případné problémy.
• Administrativa e-shopu: Budete spravovat náš e-shop, přidávat nové produkty, aktualizovat informace o produktech, sledovat objednávky a vyřizovat reklamace.
• Tvorba obsahu: Budete vytvářet poutavé produktové popisky, psát zajímavé blogové články a spravovat naše sociální sítě.

Co od Vás očekáváme?
• Výborné komunikační dovednosti: Umíte aktivně komunikovat se zákazníky, poradit jim a vyřešit jejich problémy.
• Znalost práce s počítačem: Ovládáte MS Office (Word, Excel) a máte základní znalosti práce s grafickými editory (Photoshop, Canva).
• Kreativitu a zájem o online svět: Umíte psát poutavé texty, které zaujmou zákazníka.
• Samostatnost a zodpovědnost: Dokážete pracovat samostatně, jste zodpovědní a máte chuť učit se novým věcem.

Co Vám nabízíme?
• Atraktivní finanční ohodnocení: Práci na HPP se mzdou až 35 000 Kč, včetně odměn a bonusů (dle zkušeností a praxe).
• Dovolená a sick days: 20 dní zasloužené dovolené a navíc 3 dny sick days pro případ nenadálé nemoci (po prvním odpracovaném roce nabízíme 23 dní dovolené a 3 dny sickdays).
• Mimořádné odměny: Odměňujeme vaše pracovní i životní jubilea a potěšíme Vás také vánočním bonusem.
• Firemní akce a teambuilding: Budujeme skvělý tým a utužujeme vztahy na pravidelných firemních akcích (týmové večeře, letní grilování, vánoční večírek).
• Výrazné slevy na firemní produkty: Poskytujeme zaměstnanecké slevy na naše produkty.
• Možnost kariérního růstu: Pro talentované a ambiciózní zaměstnance nabízíme příležitosti k profesnímu rozvoji a kariérnímu postupu.
• Individuální přístup: V případě zájmu, nabízíme možnost práce na zkrácený úvazek, abychom vyhověli Vašim potřebám.
• Profesní rozvoj: Postaráme se o rozvoj vašich odborných znalostí a dovedností prostřednictvím individuálních školení.
• Zázemí stabilní rodinné firmy: Staňte se součástí naší úspěšné rodinné firmy, která je lídrem ve svém oboru.

Zaujala Vás tato nabídka?
Pokud ano, zašlete nám svůj životopis na uvedený email, těšíme se na Vaši zprávu!

Směnný provoz: Jednosměnný provoz

Požadujeme

Práce s PC Práce s PC - textový editor (Word) Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)

Mzda: 25 000 - 35 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: 835, Hovorany,

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Služby, osobní služby, au-pair

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva, Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

BRAVSON GROUP s.r.o.