Administrativní správce nemovitosti
referenční číslo: 667179dc8c63ba5c7802340a | aktuálnost: 07.08.2024
CEBYT Krkonoše s.r.o. je společnost zabývající se správou nemovitostí na Trutnovsku. Klienty jsou především společenství vlastníků, ale i vlastníci nemovitostí, bytová družstva i korporátní klienti.
Společnost se může opřít o zázemí mateřské firmy CEBYT, a.s. , působící již téměř 20 let v Praze se zkušenými a odborně zdatmými zaměstnanci se zájmem o svoji práci.
Administrativní správce nemovitosti
Náplň práce
- Administrativní agenda převážně v kanceláři v Trutnově, ale občas i v terénu
- Zajišťování pochůzek
- Komunikace s klienty i s dodavateli, ať už telefonická nebo písemná
- Evidence dokumentace
- Zajišťování toku informací od klientů k nám i od nás ke klientům, a průřezem všemi odděleními
- Vyhodnocování obdržených informací a zpracovávání výstupů z dodaných materiálů, zapracování do interních systémů (firemní aplikace)
- Příprava podkladů pro kolegy
- Práce ve firemních aplikacích, které není složité se naučit a vždy s tím někdo z kolegů rád pomůže
Požadujeme
- Aktivní přístup k práci ale i k firmě, ne jenom pasivní plnění přiřazených úkolů
- Příjemné vystupování a prezentace firmy
- Samostatnost ale i schopnost pracovat v kolektivu
- Pečlivost, odpovědnost, spolehlivost, komunikativnost
- Uživatelská obsluha počítačové a kancelářské techniky
- Uživatelská znalost MS systémů (outlook, excel, word), ostatní aplikace Vás naučíme
- Perfektní znalost českého jazyka při komunikaci s klienty, při psaní firemních zpráv a mailů
- Angličtina je výhodou nikoliv nutnou podmínkou
- Řidičský průkaz je výhodou nikoliv nutnou podmínkou.
Nabízíme
- Příjemné pracovní prostředí
- Kvalitní odborné zaučení
- Smysluplnou, velmi různorodou a přínosnou práci, která má smysl a pomůže mnoha lidem
- Malý pracovní kolektiv, kde se všichni znají, kde všichni táhnou za jeden provaz a jsou schopni i ochotni si vzájemně pomáhat
- Možnost seberozvoje, možnost vzdělávacích kursů, školení, apod.
- Růst vedoucí postupně k samostatnosti při zpracovávání údajů a plnění zadaných úkolů
- Příslušné finanční ohodnocení
- Firemní benefity (příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, a další benefity v závislosti na pracovním výkonu)
- A hlavně - perspektivu do budoucna
Požadované jazykové znalosti
Místo pracoviště: Horská 6, Trutnov, 541 01
Region: Královéhradecký kraj
Obor: Administrativa, Ekonomika, Reality, Stavebnictví, projekce, architektura
Profese: administrativní pracovník, správa objektu, správce objektu
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Minimální požadované vzdělání: Bakalářské
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení