Charakteristika pozice:
- zajišťuje kompletní agendu týkající se zasedání zastupitelstva městské části a schůzí rady městské části, k tomu soustřeďuje materiály, které tyto orgány budou projednávat, provádí jejich kontrolu a zajišťuje jejich včasnou distribuci. Vyhotovuje zápisy ze zasedání ZMČ a RMČ a zajišťuje jejich distribuci apod.,
- zhotovuje záznamy z jednání u starosty, sleduje plnění termínů z porad starosty, zhotovuje záznamy z jednání neuvolněných místostarostů,
- zastupuje pracovnice sekretariátu tajemníka a starosty,
- spolupracuje s výbory ZMČ a komisemi RM,
- zajišťuje agendu krizového řízení.
Platové podmínky: v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 8. platová třída + možnost osobního příplatku + možnost odměn.
Více informací a přihlášku do výběrového řízení naleznete zde: https://www.kralovopole.brno.cz/volna%2Dpracovni%2Dmista/ds-28518/p1=95615
home office, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, sociální fond, možnost trvalého vzdělávání
Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Administrativní pracovník/pracovnice sekretariátu – Referent/ka bezpečnosti
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29232880786 | aktuálnost: 02.05.2024
Statutární město Brno
Administrativní pracovník/pracovnice sekretariátu – Referent/ka bezpečnosti
Upřesňující informace
Mzda: 20 130 - 29 520 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Palackého třída 1365/59, Brno,
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Statutární město Brno