Pracovní poměr na dobu určitou (po zapracování na dobu neurčitou), jednosměnný provoz.
Náplň práce: samostatná administrativní a logistická činnost; koordinace vychystávání výrobků/zboží k expedici; vychystávání dodacích listů, faktur; zajištění přepravy, vystavování přepravních dokladů; zpracování podkladů pro celní řízení, spolupráce s poskytovatelem celních služeb.
Požadavky: SŠ vzdělání; zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook); znalost anglického nebo německého jazyka slovem a písmem; samostatnost, odpovědnost, pečlivost, logické myšlení; organizační, koordinační a komunikační schopnosti; výhodou řidičský průkaz sk. B. Týmový hráč, který je ochoten pomoci a zaskočit, když je potřeba.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefitní systém Cafeterie, 3 dny sick day.
Kontakt - paní Miloslava Klimešová, tel.: 491 511 404, e-mail: miloslava.klimesova@microtherm.cz (pro zaslání životopisu).
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Poznámka k jazykovým znalostem: nebo Němčina - Aktivní
Administrativní pracovník - logistik / administrativní pracovnice - logistička
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29232060748 | aktuálnost: 02.05.2024
Microtherm CZ s.r.o.
Administrativní pracovník - logistik / administrativní pracovnice - logistička
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)PHP_EOLJiné zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou) atd. PHP_EOL
Požadované jazykové znalosti
Anglický |
Mzda: 25 000 - 35 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: K Drůbežárně 178, Police nad Metují, 54954
Region: Královéhradecký kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Microtherm CZ s.r.o.