Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz - pracovní doba od 08:30 hod. do 17:00 hod. Nástup dle dohody.
Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Požadavky: nutné zaučení, pokročilá znalost práce na PC (Word, Excel, účetní program POHODA), organizační schopnosti, samostatnost a spolehlivost.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu, dobré mzdové ohodnocení.
Kontakt - paní Hanzlová, e-mail: info@relax-postele.cz (pro zaslání životopisu) nebo osobně na adrese Hostovského 525 Hronov (nábytek).
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Administrativní pracovník / administrativní pracovnice v eshopu s nábytkem
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29203800768 | aktuálnost: 29.04.2024
Relax Living s.r.o.
Administrativní pracovník / administrativní pracovnice v eshopu s nábytkem
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC (Word, Excel, účetní program POHODA)PHP_EOLJiné nutné zaučení, organizační schopnostiPHP_EOL
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Hostovského 525, Hronov,
Region: Královéhradecký kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Relax Living s.r.o.