Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři

převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 32223760744 | aktuálnost: 15.12.2025 2025-12-14T23:42:36+00:00

Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář

Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři

Upřesňující informace

První kontakt e-mailem: luzarova@vasicek.law

Hledáme administrativní asistentku pro advokátní kancelář v centru Brna. Požadujeme vynikající znalost práce s dokumenty a spisovým materiálem, znalost AJ nebo NJ, jakýkoli další cizí jazyk výhodou, orientaci v oboru administrativa, zkušenosti s přípravou dokumentů pro účetní, fakturací, vedením pokladny jsou vítány. Dále požadujeme vysokou loajalitu a spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu a dobrou znalost práce na PC. Nabízíme stabilní pracovní pozici, vynikající kolektiv, příjemné pracovní prostředí v zavedené advokátní kanceláři v centru Brna, pracovní dobu od 8:00 h - 16:30 h, odpovídající ohodnocení, řádné zaškolení.

stravenkový paušál, personal days (obdoba sick days), právní služby s výraznou zaměstnaneckou slevou, možnosti dalšího vzdělávání

Směnný provoz: Jednosměnný provoz

Mzda: 30 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Dominikánské náměstí 656/2, Brno, 60200

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Administrativa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Vhodné pro: Absolventy

Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář