První kontakt e-mailem: luzarova@vasicek.law
Hledáme administrativní asistentku pro advokátní kancelář v centru Brna. Požadujeme vynikající znalost práce s dokumenty a spisovým materiálem, znalost AJ nebo NJ, jakýkoli další cizí jazyk výhodou, orientaci v oboru administrativa, zkušenosti s přípravou dokumentů pro účetní, fakturací, vedením pokladny jsou vítány. Dále požadujeme vysokou loajalitu a spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu a dobrou znalost práce na PC. Nabízíme stabilní pracovní pozici, vynikající kolektiv, příjemné pracovní prostředí v zavedené advokátní kanceláři v centru Brna, pracovní dobu od 8:00 h - 16:30 h, odpovídající ohodnocení, řádné zaškolení.
stravenkový paušál, personal days (obdoba sick days), právní služby s výraznou zaměstnaneckou slevou, možnosti dalšího vzdělávání
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 32223760744 | aktuálnost: 15.12.2025 2025-12-14T23:42:36+00:00
Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář
Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři
Upřesňující informace
Mzda: 30 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Dominikánské náměstí 656/2, Brno, 60200
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: Absolventy
Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář
Odpovědět na inzerát