Administrativní podpora 2 oddělení
Náplň práce
Právě hledám nového kolegu/gyni do týmu, který/rá má rád tabulky, zpracování objednávek a reporty všeho druhu. Pokud jste administrativní typ a komunikace v anglickém jazyce Vám nedělá problém, tak neváhejte a zašlete mi svůj životopis.
zpracování objednávek a faktur v systému SAP zpracování reportů, příprava přehledů a prezentací - nutná dobrá znalost excelu komunikace v anglickém jazyce s dodavateli na denní bázi účast a spolupráce na interních auditech spolupráce s kolegy na oddělení údržby a investic
Požadujeme
SŠ vzdělání (technického nebo ekonomického směru výhodou) zkušenosti se zpracováním objednávek a fakturací výhodou aktivní anglický jazyk
Nabízíme
5 týdnů dovolené flexibilní pracovní dobu vánoční bonusy pravidelné navyšování mzdy o inflaci telefon a notebook příspěvek na penzijní připojištění příspěvek na dovolenou neformální pracovní prostředí v případě potřeby lze využít home office stravenky pohodový šéf se kterým se na všem domluvíte Nástup možný ihned, uvedená mzda je k jednání dle zkušeností uchazeče.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Mzda: 35 000 - 40 000 Kč / měsíc
Region: Královéhradecký kraj
Obor: Administrativa, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Obchod, prodej, nákup, Ostatní
Pracovní poměr: Plný úvazek