Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: zpracovávání zakázek dle priorit, systémové přijímání, přesouvání nebo vyskladňování zboží či materiálu, získávání, třídění, slučování, sumarizace i archivace dokumentace a informací, inventarizace zásob a majetku. Požadujeme: znalost práce na PC, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priority, znalost AJ výhodou, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!
Směnný provoz: Třísměnný provoz
Administration Clerk
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 32260900783 | aktuálnost: 15.12.2025 2025-12-14T23:32:41+00:00
DHL Solutions k.s.
Administration Clerk
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC znalost práce na PCPHP_EOL
Mzda: 32 620 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Cheb, 35002
Region: Karlovarský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Základní
Vhodné pro: Cizince
Počet otevřených pozic: 20
DHL Solutions k.s.
Odpovědět na inzerát