Administrativní podpora v prodejním oddělení
Náplň práce
Hledáme nového člena týmu administrativní podpory prodejního oddělení pro mezinárodní společnost, která se zabývá financováním vozidel. Pokud jste týmový hráč a chcete rozvíjet své administrativní dovednosti, ozvěte se nám.
Budete počítat nabídky financování vozidel Postaráte se o přípravu všech dokumentů potřebných pro zápis vozidel do registru Budete připravovat smlouvy a zadávat informace do interního systému Budete zodpovídat dotazy klientů v češtině i angličtině Budete v kontaktu s prodejci vozů ohledně objednávek firemních produktů
Požadujeme
Máte již zkušenosti s administrativní prací Nebojíte se otevřeně komunikovat s kolegy i se zákazníky Domluvíte se anglicky alespoň na úrovni B1 Ovládáte práci s MS Excel Jste samostatní, ale máte smysl pro týmovou práci
Nabízíme
Pestrá práce na plný úvazek v moderní budově našeho klienta na Bořislavce 25 dní dovolené a 5 sick days k tomu Po zkušební době možnost home office až 2 dny v týdnu Stravenky v hodnotě 140 Kč na den s příspěvkem 100 Kč Nápoje a ovoce zdarma, slevy na obědy Přispějeme Vám na Multisport kartu a do Cafeteria systému Dostanete příspěvek na penzijní připojištění Možnost jazykové výuky v pracovní době Možnost pronájmu vozů za zvýhodněnou cenu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Praha
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek