Chceš pracovat ve společnosti, která je 100 let světovou jedničkou v právní ochraně?
Služba, kterou poskytujeme již více než 27 let v České republice pomáhá lidem v běžném životě i při podnikání. Hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni na pozici:
OBCHODNÍ ASISTENT/KA
• Rádi telefonujete a komunikujete s lidmi?
• Je Vám blízké právo?
• Rádi organizujete věci?
• Chcete dělat práci, která má smysl?
Pokud ano, napište nebo zavolejte.
Výsledkem Vaší práce budou domluvené schůzky u klientů.
Jaké budou vaše hlavní úkoly?
• Aktivní navolávání schůzek u klientů – u stálých nebo na doporučení
• Administrativní a technické zajištění chodu pobočky
• Spolupráce s nadřízeným - regionálním manažerem
• Vedení potřebné agendy
• Komunikace s klienty
• Podpora pro obchodní zástupců
Co k tomu budete potřebovat?
• SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
• Velmi dobrá znalost práce s PC (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)
• Organizační a výborné komunikační schopnosti
Výhodou:
• Praxe v obchodní sféře, v pojišťovnictví
Proč pracovat právě u nás:
• Čeká Vás samostatná práce, kde využijete svou schopnost organizovat.
• Dostanete šanci ukázat, co ve Vás je.
• Stanete se profesionálem.
• Díky i vaší práci bude naše firma rychleji růst.
• Stanete se součástí stabilní firmy, která se díky své úspěšnosti nemusí bát o svou budoucnost.
• Navíc za skvěle odvedenou práci se vám dostane náležitého ocenění – svých lidí si vážíme.
• Budete důležitým členem našeho týmu. Plně Vás podpoříme, můžete dál rozvíjet svou kariéru. Vše Vás naučíme a zaškolíme.
Je to pro vás výzva? Neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Těšíme se.