Profil společnosti:
Naším klientem je velmi solidní a dlouhodobě rostoucí společnost, s více jak 15-ti letým působením v oblasti Developmentu a Asset managementu průmyslových a komerčních projektů v rámci ČR a SK.
V tuto chvíli, v rámci rozvoje společnosti, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici hlavní účetní.
Aktivně hledáte zaměstnání, nebo zvažujete jeho změnu?
Kromě zajímavého mzdového ohodnocení nabízíme především stabilní a zajímavou práci ve velmi dobrém pracovním týmu, s možností flexibilní pracovní doby a zajímavého profesního růstu v rámci společnosti.
Pracovní pozice, a její náplň práce tak bude nejen aktivně rozvíjet dosavadní odborný profil vybraného kandidáta, ale bude mu i „šita na míru“.
Zareagujte, rádi s Vámi všechny podrobnosti a možnosti probereme.
Náplň práce:
- koordinace a dohled nad průběžným vedením účetnictví, fakturací, plněním daňových povinností, a zpracováním účetních závěrek externí účetní firmou
- spolupráce na přípravě finančních reportů skupiny i jednotlivých společností ve skupině
- komunikace a koordinace prací s externími účetními a daňovými poradci, auditory, právníky
- dohled nad oběhem účetních dokladů, jejich prvotní kontrolou, systematizací a následnou archivací
- spolupráce se CFO při nastavování a implementaci interních kontrolních procesů, tvorbě budgetů a jejich následného vyhodnocování
- plnění ad hoc úkolů zadaných vedením společnosti
Rádi nabídneme:
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou u solidní, stabilní a prosperující společnosti, s pracovištěm v Říčanech u Prahy
- zázemí příjemného týmu zkušených kolegů a kolegyň v moderní kanceláři společnosti
- zajímavé a motivující mzdové podmínky - FIX 50 - 75 000 Kč (dle zkušeností a dosavadní praxe)
- mobilní telefon, notebook, 5 týdnů dovolené, zážitkové teambuildingové aktivity, občerstvení a nealkoholické nápoje na pracovišti po celý den
- příspěvek na stravování nebo sport
- jsme otevřeni i případným možnostem flexibilní úpravy pracovní doby během dne a občasného home office
- možnost velmi zajímavého profesního a osobního rozvoje + různorodost vykonávané práce
Uvítáme:
- SŠ / VŠ vzdělání v ekonomickém oboru (účetnictví, finance apod.), případně cca 5ti letou praxi v oboru
- dobré organizační a komunikativní schopnosti, příjemné vystupování, smysl pro odpovědnost
- dobrou znalost účetnictví, preciznost odváděné práce
- znalost účetních systémů Pohoda/Helios výhodou - ne podmínkou
- časovou flexibilitu, ochotu učit se nové věci
- znalost AJ na komunikativní (pracovní) úrovni výhodou
- dobrou znalost práce na PC (MS Office, Excel, WORD)
- nástup možný dle dohody s kandidátem, lze ihned
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).