Administrativní pracovník výměny pneumatik
Náplň práce
Hledáte po vánocích zaměstnání na hlavní pracovní poměr? Pro našeho klienta, výrobce gumárenských směsí, přijmeme administrativního pracovníka pro zabezpečování výměny kol a pneumatik jeho klienty.
Co všechno se od Vás bude očekávat?
Administrativní zabezpečování výměny pneumatik a kol pro stavební stroje
Práce s lokálním informačním systémem
Zabezpečování zásob, objednávání kol a pneumatik
Vystavování faktur, hlídání splatnosti pohledávek
Řešení stížností a reklamací
Úzká spolupráce s oddělením zákaznického servisu a skladem
Požadujeme
Zkušenosti na pozicích ve skladu, administrativě či autoservisu jsou vítány
Schopnost číst základní technickou dokumentaci (kola a pneumatiky)
Uživatelská znalost práce na PC
Alespoň mírně pokročilá znalost anglického jazyka - schopnost e-mailové komunikace
Řidičský průkaz sk. B
Komunikační a organizační dovednosti, týmový hráč, odolnost vůči stresu
Ochota učit se novému
Nabízíme
Práci na HPP
Různorodá a samostatná role
Možnost dalšího rozvoje
Možnost využití AJ
Baliček zaměstnaneckých benefitů
Místo výkonu práce: Praha-východ - Zdiby (ideální pro uchazeče z Prahy 8, okolních obcí)
Možnost nástupu: ihned / dohodou
Datum předpokládaného nástupu: únor 2017
Mzda: 22 000 - 25 000 Kč
Místo pracoviště: Praha-východ, Zdiby
Region: Praha, Středočeský kraj
Obor: Administrativa, Automobilový průmysl, Doprava, logistika, Výroba, průmysl
Profese: administrativní pracovník, fakturant/fakturantka, referent/referentka, technickoadministrativní pracovník, disponent, speditér
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: Absolventy