Kandidáti absolvují velmi podrobné měsíční zaškolení, získávají profesionální vedení, a možnost profesního rozvoje - tato pozice je vhodné i pro absolventy bez praxe.
Hlavním úkolem této pozice je budování vztahů s klienty.
Požadujeme
- min. ukončené SŠ/SOU
- dobré komunikační schopnosti
- slušné vystupování
- trestní bezúhonnost
- chuť učit se novým věcem
- předchozí praxe v servisu a komunikaci s klienty výhodou
- uživatelskou znalost práce na PC
- přehled o celosvětovém dění
- aktivní zájem o profesní a budoucí kariérový růst v rámci společnosti
- nástup možný Ihned, případně dle dohody s kandidátem
Náplň práce
- zpracování interních databází formou odchozích hovorů
- poskytování informací - zajišťování podpory klientů
- kontrola a support pro zákazníky
- komunikace převážně po telefonu a emailu
- práce v týmu
- prohlubování znalostí - možnost karierního růstu
Nabízíme
- zázemí dynamicky se rozvíjející mezinárodních společností, se sídlem v Praze 4 a Brně
- pracovní doba Po-Pá
- fixní plat + bonusy
- práce na HPP
- zaškolení hrazené firmou
- moderní a atraktivní pracovní prostředí
- práci v pracovním týmu s profesionálním vedením
- možnost nastartování nové kariéry - získání pracovních zkušeností i pro kandidáty bez praxe
- širokou možnost osobního a profesního rozvoje
- nástup možný Ihned nebo dle dohody
Vaše strukturované životopisy zasílejte, prosím, pomocí odpovědního formuláře. Nezapomeňte uvést nejbližší termín nástupu, pobočku a telefonický kontakt na Vás (nejlépe mobil). Po Vaší reakci na tuto pracovní nabídku budete v krátkém čase kontaktováni pro sjednání osobní schůzky. Pokud bychom se Vám neozvali do 10 dnů, nepostoupili jste do užšího kola výběru. Vyrozumění o nezařazení do výběrového řízení nerozesíláme.
Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.