Nabídka práce (134)
Asistent/ka specialisty marketingu – Magistrát města Ostravy
(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)
spolupráce na marketingových činnostech v oblasti komplexního strategického rozvoje města pro cílové skupiny občan, turista, podnikatel, investor; podpora při vyhledávání potenciálních zájemců a partnerů aktivit s cílem komplexního strategického rozvoje města; organizační příprava účasti města…
Vedoucí oddělení smluvních vztahů – Magistrát města Ostravy
(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)
povedete pracovníky oddělení smluvních vztahů, budete je motivovat a koordinovat; zapojíte se do zajímavých projektů spojených s nakládáním s majetkem města – například rekonstrukce věžového domu Ostrčilova, Koncertní hala města Ostravy, rozvoj strategických rozvojových zón města a mnohé jiné,…
Inspektor/ka Oddělení správné distribuční praxe
(Stará 25, Brno, 602 00)
Podílení se na tvorbě koncepce dozoru v oblasti distribuce léčivých přípravků, provádění inspekcí, cenovou regulací léčivých přípravků u distributorů léčiv, potravin pro zvláštní lékařské účely a zdravotnických prostředků Provádění dohledu nad dodržováním předpisů pro činnosti distributorů…
Obchodně-technický specialista
(Praha)
Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…
Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Připravování smlouvy a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky, pojišťovny, leasingové společnosti. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podporu při prodeji vozidel.
• Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.• Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete v obchodním prostředí. Naučíme vás, jak oslovit a přesvědčit potenciální klienty a také jak s nimi…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.
Zajištění chodu recepce. Práce s finanční hotovostí. Administrativní podpora prodeje vozidel. Příprava smluv a dokladů.
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc
Administrativní a koordinační podpora HR oddělení. Personální administrativa a činnosti spojené s vedením osobních složek zaměstnanců. Kompletace reportingu - nástupy nových zaměstnanců. Komunikace s kandidáty, spolupráce na organizaci výběrových řízeních. Zapojení do preboardingu a onboardingu…
Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Řidič/ka dodávky/skladník
(Bartoškova 31, Praha 4, 14000)
řízení dodávky v rodinné firmě - velkoobchodu s vínem na Praze 4 ve Vršovicích. Jedná o rozvoz vína do maloobchodů po Praze a blízkého okolí s částečnou prací ve skladu. Zejména spolupráci se skladníkem.
Mzda: 36 500 - 40 000 Kč / měsíc
Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.Reporting cestovních nákladů. Práce s interními daty. Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.
Pracovní náplň: kontrola technické dokumentace cizích investorů ve stupni územní a stavební řízení ve vztahu k zájmům a zařízení PT vydávání stanovisek k dokumentaci cizích investorů pro územní a stavební řízení vydávání informací o tepelných sítích a jiných zařízeních PT Požadujeme: SŠ/VŠ…
Budeš mít na starosti proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání) Popsání technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností) Popsání vizuálního stavu vozidel Prezentaci finální cenové nabídky (stanovenou ve spolupráci…
Transport vozidel mezi pobočkami. Asistence při nakládce a vykládce. Péče o vozidlo. Vedení knihy jízd.
Asistent/ka administrativy, financí a fakturace
(Do zahrádek I 157/5, Praha-Zličín, 15521)
zpracování podkladů pro hlavní účetní práce s tabulkami, podklady pro report evidence smluv administrativa služebních cest (objednání hotelů, jízdenek) evidence a kontrola pohledávek příjem zboží od kurýra komunikace s obchodními zástupci a zbytkem pracovního týmu správa inventárních karet…