Nabídka práce (137)
Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení vigilance
(Benešovská 2538/40, Praha 10, 101 00)
Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností Komplexní zabezpečování převzetí a evidenci korespondence předané podatelnou, sekretariátem ředitele, ostatními odbornými útvary, e-mailem, DS a na základě…
Dlouhodobá brigáda (DPP/DPČ) – oblast výpadků a nahraditelnosti léčiv
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Administrativa spojená s podáváním výzev k dostupnosti léčiv Vyhodnocování údajů o dostupnosti Vkládání údajů/výstupů do databází, zadávání dat ve spisové službě Athena Odpovídání na dotazy tazatelům
Mzda: 180 - 180 Kč / hodinu
Inspektor/ka Oddělení dohledu nad zpracováním biologických materiálů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci inspekční činnosti a dozoru nad vysoce specializovanými provozy v oblasti lidských tkání, buněk a tkáňového zařízení včetně mezinárodně organizovaných kontrol Pořizování protokolů z kontrol Účast na kontrolách vedených jiným inspektorem …
Posuzovatel/ka – validace žádostí k registraci léčivých přípravků
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…
Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů.Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.
IT administrátor
(Na slupi 450, Praha, 12800)
Revmatologický ústav, Praha 2, Na Slupi 450/4 – 128 00, přijme IT administrátora/administrátorku (správa sítě, serverů, SW, HW).
Budeš mít na starosti proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání) Popsání technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností) Popsání vizuálního stavu vozidel Prezentaci finální cenové nabídky (stanovenou ve spolupráci…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Operativní podpora prodejního týmu. Komunikace se zákazníky a asistence při uzavírání obchodů na pobočce. Prezentace vozů a realizace zkušebních jízd.
Asistent/ka specialisty marketingu – Magistrát města Ostravy
(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)
spolupráce na marketingových činnostech v oblasti komplexního strategického rozvoje města pro cílové skupiny občan, turista, podnikatel, investor; podpora při vyhledávání potenciálních zájemců a partnerů aktivit s cílem komplexního strategického rozvoje města; organizační příprava účasti města…
Vedoucí oddělení smluvních vztahů – Magistrát města Ostravy
(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)
povedete pracovníky oddělení smluvních vztahů, budete je motivovat a koordinovat; zapojíte se do zajímavých projektů spojených s nakládáním s majetkem města – například rekonstrukce věžového domu Ostrčilova, Koncertní hala města Ostravy, rozvoj strategických rozvojových zón města a mnohé jiné,…
Obchodně-technický specialista
(Praha)
Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…
Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Připravování smlouvy a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky, pojišťovny, leasingové společnosti. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podporu při prodeji vozidel.
• Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.• Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete v obchodním prostředí. Naučíme vás, jak oslovit a přesvědčit potenciální klienty a také jak s nimi…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.
Zajištění chodu recepce. Práce s finanční hotovostí. Administrativní podpora prodeje vozidel. Příprava smluv a dokladů.
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc
Administrativní a koordinační podpora HR oddělení. Personální administrativa a činnosti spojené s vedením osobních složek zaměstnanců. Kompletace reportingu - nástupy nových zaměstnanců. Komunikace s kandidáty, spolupráce na organizaci výběrových řízeních. Zapojení do preboardingu a onboardingu…
Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Řidič/ka dodávky/skladník
(Bartoškova 31, Praha 4, 14000)
řízení dodávky v rodinné firmě - velkoobchodu s vínem na Praze 4 ve Vršovicích. Jedná o rozvoz vína do maloobchodů po Praze a blízkého okolí s částečnou prací ve skladu. Zejména spolupráci se skladníkem.
Mzda: 36 500 - 40 000 Kč / měsíc