Nabídka práce (86)
Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení vigilance
(Benešovská 2538/40, Praha 10, 101 00)
Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností Komplexní zabezpečování převzetí a evidenci korespondence předané podatelnou, sekretariátem ředitele, ostatními odbornými útvary, e-mailem, DS a na základě…
Dlouhodobá brigáda (DPP/DPČ) – oblast výpadků a nahraditelnosti léčiv
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Administrativa spojená s podáváním výzev k dostupnosti léčiv Vyhodnocování údajů o dostupnosti Vkládání údajů/výstupů do databází, zadávání dat ve spisové službě Athena Odpovídání na dotazy tazatelům
Mzda: 180 - 180 Kč / hodinu
Inspektor/ka Oddělení dohledu nad zpracováním biologických materiálů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci inspekční činnosti a dozoru nad vysoce specializovanými provozy v oblasti lidských tkání, buněk a tkáňového zařízení včetně mezinárodně organizovaných kontrol Pořizování protokolů z kontrol Účast na kontrolách vedených jiným inspektorem …
Posuzovatel/ka – validace žádostí k registraci léčivých přípravků
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…
Uklízeč/ka ZŠ
(5. května 68, Libčice nad Vltavou, 252 66)
Úklid prostor Základní školy 0,75 úvazku pracovní doba od 15:00
Kuchař/kuchařka školní jídelny
(5. května 68, Libčice nad Vltavou, 252 66)
Příprava obědů ať již ve spolupráci s hlavní kuchařkou nebo samostatně Spolupráce s hlavní kuchařkou na přípravě jídelníčku Výdej obědů na talíře a do krabiček Příprava příloh
IT administrátor
(Na slupi 450, Praha, 12800)
Revmatologický ústav, Praha 2, Na Slupi 450/4 – 128 00, přijme IT administrátora/administrátorku (správa sítě, serverů, SW, HW).
Specialista call centra plat od 35.000 HPP - Nástup ihned, i pro absolventy
(Chrudimská 2526/2a, Praha - Vinohrady, 130 00)
Telefonická komunikace s klienty, kteří projevili zájem o úvěr Poskytování poradenství o metodách splácení dluhu: motivace zákazníků splatit dluh Zodpovědnost za preventivní a proaktivní práci při předcházení podvodů Důkladná kontrola zaslaných dokumentů, verifikačních podkladů a zadaných…
Mzda: 35 000 - 43 000 Kč / měsíc
Budeš mít na starosti proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání) Popsání technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností) Popsání vizuálního stavu vozidel Prezentaci finální cenové nabídky (stanovenou ve spolupráci…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Operativní podpora prodejního týmu. Komunikace se zákazníky a asistence při uzavírání obchodů na pobočce. Prezentace vozů a realizace zkušebních jízd.
Obchodně-technický specialista
(Praha)
Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…
Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Řidič/ka dodávky/skladník
(Bartoškova 31, Praha 4, 14000)
řízení dodávky v rodinné firmě - velkoobchodu s vínem na Praze 4 ve Vršovicích. Jedná o rozvoz vína do maloobchodů po Praze a blízkého okolí s částečnou prací ve skladu. Zejména spolupráci se skladníkem.
Mzda: 36 500 - 40 000 Kč / měsíc
Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.Reporting cestovních nákladů. Práce s interními daty. Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.
Pracovní náplň: kontrola technické dokumentace cizích investorů ve stupni územní a stavební řízení ve vztahu k zájmům a zařízení PT vydávání stanovisek k dokumentaci cizích investorů pro územní a stavební řízení vydávání informací o tepelných sítích a jiných zařízeních PT Požadujeme: SŠ/VŠ…
Asistent/ka administrativy, financí a fakturace
(Do zahrádek I 157/5, Praha-Zličín, 15521)
zpracování podkladů pro hlavní účetní práce s tabulkami, podklady pro report evidence smluv administrativa služebních cest (objednání hotelů, jízdenek) evidence a kontrola pohledávek příjem zboží od kurýra komunikace s obchodními zástupci a zbytkem pracovního týmu správa inventárních karet…
Opravy osobních vozidel, různých značek. Opravy všech typů komponentů a autopříslušenství. Diagnostika poruch. Objednávky a příjem náhradních dílů, zadávání dat do systému. Další specifický zákaznický servis a údržba vozidel.
Office management v rámci naší finanční divize - zajišťování vybavení, požadavků na ostatní. oddělení společnosti, řešení ad-hoc úkolů. Výkonná, organizační a administrativní podpora CFO. Překlady a tlumočení - přímý nadřízený je cizinec. Organizace interních a externích schůzek, telefonátů a…
Mzda: 35 000 - 50 000 Kč / měsíc