Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (86)

Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení vigilance

(Benešovská 2538/40, Praha 10, 101 00)

Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností Komplexní zabezpečování převzetí a evidenci korespondence předané podatelnou, sekretariátem ředitele, ostatními odbornými útvary, e-mailem, DS a na základě…

Administrativa spojená s podáváním výzev k dostupnosti léčiv Vyhodnocování údajů o dostupnosti Vkládání údajů/výstupů do databází, zadávání dat ve spisové službě Athena Odpovídání na dotazy tazatelům

Mzda: 180 - 180 Kč / hodinu

Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci inspekční činnosti a dozoru nad vysoce specializovanými provozy v oblasti lidských tkání, buněk a tkáňového zařízení včetně mezinárodně organizovaných kontrol Pořizování protokolů z kontrol Účast na kontrolách vedených jiným inspektorem …

Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…

Uklízeč/ka ZŠ

(5. května 68, Libčice nad Vltavou, 252 66)

Úklid prostor Základní školy 0,75 úvazku pracovní doba od 15:00

Kuchař/kuchařka školní jídelny

(5. května 68, Libčice nad Vltavou, 252 66)

Příprava obědů ať již ve spolupráci s hlavní kuchařkou nebo samostatně Spolupráce s hlavní kuchařkou na přípravě jídelníčku Výdej obědů na talíře a do krabiček Příprava příloh

IT administrátor

(Na slupi 450, Praha, 12800)

Revmatologický ústav, Praha 2, Na Slupi 450/4 – 128 00, přijme IT administrátora/administrátorku (správa sítě, serverů, SW, HW).

Specialista call centra plat od 35.000 HPP - Nástup ihned, i pro absolventy

(Chrudimská 2526/2a, Praha - Vinohrady, 130 00)

Telefonická komunikace s klienty, kteří projevili zájem o úvěr Poskytování poradenství o metodách splácení dluhu: motivace zákazníků splatit dluh Zodpovědnost za preventivní a proaktivní práci při předcházení podvodů Důkladná kontrola zaslaných dokumentů, verifikačních podkladů a zadaných…

Mzda: 35 000 - 43 000 Kč / měsíc

Budeš mít na starosti proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání) Popsání technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností) Popsání vizuálního stavu vozidel Prezentaci finální cenové nabídky (stanovenou ve spolupráci…

Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc

Operativní podpora prodejního týmu. Komunikace se zákazníky a asistence při uzavírání obchodů na pobočce. Prezentace vozů a realizace zkušebních jízd.

Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…

Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.

Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc

Řidič/ka dodávky/skladník

(Bartoškova 31, Praha 4, 14000)

řízení dodávky v rodinné firmě - velkoobchodu s vínem na Praze 4 ve Vršovicích. Jedná o rozvoz vína do maloobchodů po Praze a blízkého okolí s částečnou prací ve skladu. Zejména spolupráci se skladníkem.

Mzda: 36 500 - 40 000 Kč / měsíc

Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.Reporting cestovních nákladů. Práce s interními daty. Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.

Pracovní náplň: kontrola technické dokumentace cizích investorů ve stupni územní a stavební řízení ve vztahu k zájmům a zařízení PT vydávání stanovisek k dokumentaci cizích investorů pro územní a stavební řízení vydávání informací o tepelných sítích a jiných zařízeních PT Požadujeme: SŠ/VŠ…

Asistent/ka administrativy, financí a fakturace

(Do zahrádek I 157/5, Praha-Zličín, 15521)

zpracování podkladů pro hlavní účetní práce s tabulkami, podklady pro report evidence smluv administrativa služebních cest (objednání hotelů, jízdenek) evidence a kontrola pohledávek příjem zboží od kurýra komunikace s obchodními zástupci a zbytkem pracovního týmu správa inventárních karet…

Převoz aut mezi pobočkami. Přivezení/odvoz zákazníků. Jízdy na poštu, STK apod.

Převoz aut mezi pobočkami. Přivezení/odvoz zákazníků. Jízdy na poštu, STK apod.

Opravy osobních vozidel, různých značek. Opravy všech typů komponentů a autopříslušenství. Diagnostika poruch. Objednávky a příjem náhradních dílů, zadávání dat do systému. Další specifický zákaznický servis a údržba vozidel.

Office management v rámci naší finanční divize - zajišťování vybavení, požadavků na ostatní. oddělení společnosti, řešení ad-hoc úkolů. Výkonná, organizační a administrativní podpora CFO. Překlady a tlumočení - přímý nadřízený je cizinec. Organizace interních a externích schůzek, telefonátů a…

Mzda: 35 000 - 50 000 Kč / měsíc

1 2 3 4 5

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů