Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti a součástí našich týmů je samozřejmě i kvalitní leadership. Naše týmy jsou produktově zaměřené a jsou sdruženy do domén, které sdílí společné produkty, spolupracují a navazují na svou práci.
Staňte se součástí tribu Denního korporátního bankovnictví, kde se jednotlivé týmy zaměřují na řešení pro korporátní klientelu. V rámci oblasti analýzy bychom uvítali analytickou posilu, která nám pomůže s digitalizací a automatizací procesů v oblasti pricingu a individuálního přístupu k velkým firemním klientům.

V týmu standardně pracují 1-2 analytici, 3-6 vývojářů (od juniorů po ty opravdu zkušené), product owner, 1-2 testeři a 1-2 experti zákaznických cest. Vše samozřejmě doplňuje a podporuje agilní kouč.

Specialista/ka Produktového helpdesku - Nový Jičín

referenční číslo: 1605839220

Tato pracovní pozice již není aktivní.