Profil klienta:
Naším klientem je velmi stabilní, solidní a prosperující společnost, se sídlem ve Zlíně- Tečovicích.
Jedná se o práci v účetním oddělení společnosti, NEJDE o nabídku práce pro účetní firmu, zpracovávající klientské účetnictví.
Od kandidátů NENÍ požadována znalost AJ, nebo NJ.
Náplň práce:
- fakturace - přijaté i vydané faktury
- vedení skladu (příjemky, výdejky, inventury)
- účtování bankovních výpisů, příprava platebních příkazů
- rozúčtování energií, evidence a zúčtování zálohových faktur
- evidence majetku
- zpracování přiznání k DPH a silniční dani
- statistiky
- příprava podkladů k účetní závěrce
- další úkoly dle pokynů nadřízeného (hlavní účetní)
Uvítáme:
- min. SŠ vzdělání ekonomického směru
- praxi v účetnictví
- znalost práce na PC, zejména MS Excel
- pečlivost, schopnost myšlení v souvislostech a samostatné řešení problémů
- nástup dle dohody s kandidátem, možno ihned
Výhodou (ne podmínkou):
- znalost účtování v ES ABRA GEN
Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr + zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti ve Zlíně - Tečovicích
- příjemné pracovní prostředí a přátelský pracovní tým
- zajímavé mzdové ohodnocení - nástupní plat 25 000 Kč, 28 000 Kč po zapracování
- 5 týdnů dovolené, osobní ohodnocení
- možnost dalšího profesního vzdělávání
- nástup dle dohody s kandidátem, možno ihned
Váš životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).