Profil klienta:
Naším klientem je velmi dobře zavedená a úspěšná účetní společnost na Praze 4. V tuto chvíli pro vedení jednoho z účetních týmů finanční účtárny hledáme schopného kandidáta / kandidátku na pozici vedoucí týmu finanční účtárny.
Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 můžeme nabídnout i velmi dobrý tým podřízených - samostatných finančních účetních, velmi zajímavé mzdové ohodnocení a také atraktivní benefity.
Váš, v tuto chvíli již existující a zavedený tým samostatných finančních účetních, se skládá z cca 7-8 zkušených finančních účetních. NEJDE tedy o pozici s prvním úkolem takový tým od základu vytvořit.
Náplní práce svěřeného týmu je klientské zpracování výhradně finančního účetnictví (bez mzdového účetnictví).
Náplň práce:
- celkové zastřešení služeb finančního účetnictví pro externí klienty (tzv. outsourcing) členů týmu
- komplexní vedení týmu 7-8 podřízených (finančních účetních), včetně organizace jejich práce
- přehled o účetních zakázkách členů týmu, pozice KAM vůči klientům týmu
- kontrola výstupů pro klienty auditory (reporty, účetní závěrky)
- závěrkové operace a zpracování statutárních účetních závěrek
- supervize účetních postupů a metod
- vedení podvojného účetnictví a daňové evidence pro klienty
- podpora nadřízených - zpracovávání souhrnů a reportů
Tato pracovní pozice je vhodná především pro vedoucí finanční účetní (teamleadera finanční účtárny), finanční účetní s praxí z účetních firem, s praxí s vedením pořízených finančních účetních, jejich řízením, koordinací a zastřešením zakázek, a odpovědností za výsledky týmu jako celku.
Co ve Vašem životopise rádi uvítáme?
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- aktivní praxi s vedením kompletního finančního účetnictví, velmi dobrou znalost podvojného účetnictví
- aktivní praxi s vedením menšího týmu účetních
- praxi s prací (vedením týmu) v účetní firmě - velkou výhodou, ne podmínkou
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- znalost práce v účetních SW, znalost HELIOS ORANGE / iNUVIO podmínkou
- aktivní znalost AJ
- schopnost vést lidi, odpovídat za výsledky celého týmu
- samostatnost, spolehlivost, komunikativnost, chuť něco budovat + smysl pro humor
- aktivní přístup, zodpovědnost a flexibilitu
- připravenost a chuť dále se odborně vzdělávat, a předávat zkušenosti kolegům
Co Vám naopak velmi rádi nabídneme?
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou v úspěšné a rostoucí společnosti na Praze 4, v docházkové vzdálenosti od metra C
- velmi dobrý tým kolegů a nadřízených, a hezké a příjemné pracovní prostředí
- možnost zajímavého profesního a osobního rozvoje
- nástupní mzdu cca 60 - 65 000 Kč (dle dohody, praxe a předchozích zkušeností)
- 5 týdnů dovolené, stravenky + další atraktivní benefity, odměny
- pružnou pracovní dobu (s příchodem do 9:00)
- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody
Váš strukturovaný životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).