Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Administrátor veřejných zakázek, odborný rada, Praha

referenční číslo: 5f50c59ef0f798205526e876 | aktuálnost: 30.09.2020

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Administrátor veřejných zakázek, odborný rada, Praha

Popis pozice

Generální ředitel Centra pro regionální rozvoj České republiky jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“) Vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborný rada - administrátor veřejných zakázek v Oddělení financování a projektového řízení, v Odboru vnitřních věcí, Centra pro regionální rozvoj České republiky, v oboru služby 37. Veřejné investování a zadávání veřejných zakázek a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy.

 

Základní informace:

- Místem výkonu služby je Praha.

- Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.

- Předpokládaný nástup na služební místo je 1. listopad 2020.

- Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 13. platové třídy.

 

Na tomto služebním místě není vyžadována způsobilost seznamovat se s utajovanými informacemi.

 

Náplň činnosti na služebním místě:

- zajišťuje metodickou podporu jednotlivým organizačním celkům v rámci Odboru vnitřních věcí;

- je zpracovatel závazných postupů, tj. včetně aktů řízení v rámci procesu zadávání veřejných zakázek organizace;

- zodpovídá za proces administrace veřejných zakázek určených pro potřeby organizace, zadávaných Odborem vnitřních věcí hrazených jak z příspěvku na provoz, tak hrazených z operačních nebo dotačních programů;

- zajišťuje součinnost s jednotlivými ŘO operačních programů, ze kterých jsou konkrétní zakázky kofinancované;

- podílí se na zajištění součinnosti s poskytovateli dotace při kontrolách veřejných zakázek organizace kofinancovaných ze SF EU;

- participuje na proškolování a seznamování pracovníků Centra pro regionální rozvoj České republiky z hlediska legislativy a pravidel v oblasti administrace a kontroly veřejných zakázek.

 

Nabízíme (benefity):

- stabilní zaměstnání s širokou možností profesního a osobního rozvoje, pružnou služební doba, 5 týdnů dovolené + další dny volna (např. 5 tzv. „sickdays“), příspěvek na stravování, moderní pracovní prostředí a zajímavé finanční motivace dle pracovních výkonů. K dispozici bezplatné parkoviště před budovou.

 

Doručení žádosti:

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 25. 9. 2020, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu: 

Centrum pro regionální rozvoj České republiky, U Nákladového nádraží 3144/4, 130 00 Praha 3 - Strašnice 

nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

 

Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu, nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky, ID mt6427q.

 

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „822 Výběrové řízení na služební místo odborný rada - administrátor VZ OFPŘ Centra pro regionální rozvoj České republiky“.

 

Celý text oznámení a veškeré přílohy ke stažení naleznete zde: 

https://www.crr.cz/kariera/pracovni-prilezitosti-v-centru/volna-mista

 

Zaslání celého textu oznámení a příloh si můžete též vyžádat prostřednictvím kliknutí na odpovědní tlačítko u inzerátu. Výše uvedené dokumenty budou odeslány na Váš e-mail.

 

Pro řádnou účast ve výběrovém řízení je nutné dodržet podmínky výběrového řízení, co se týče formy a obsahu Vaší žádosti a způsobu a termínu jejího doručení. Za závazné je možné vždy považovat pouze údaje uvedené na úřední desce Centra pro regionální rozvoj České republiky.

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ekonomika, Státní, veřejná správa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Vysokoškolské

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday