Asistent/ka výkupního oddělení - praha
Náplň práce
* Efektivní uzavírání obchodů s klienty
* Administrativní podpora výkupu vozidel – kompletace smluv
* Komunikace se zákazníky
* Zajišťování výkupu vozidel, příjem zákazníků, obsluha systému Navision
* Administrativní činnost – kontrola faktury, zakládání karet klientů, obsluha CRM systému
Požadujeme
* Minimálně SŠ vzdělání
* Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
* Obchodního ducha
* Znalost AJ výhodou
Nabízíme
* 28.000 – 35.000 Kč dle výsledků
* HPP se smlouvou na dobu neurčitou
* 15 dní v měsíci volno (krátký/dlouhý týden)
* Nástup možný ihned
* Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
* Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
* Možnost profesního růstu a odborného vzdělávání
* Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie
* Firemní benefity – firemní školka, slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou (auto, pojištění, financování vozu apod.)
Místo pracoviště: Dopraváků 874 / 15, Praha 8, 184 00
Region: Praha
Obor: Administrativa, Automobilový průmysl, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Profese: administrativní pracovník, externí/interní komunikace, fakturant/fakturantka, obchodní asistent, péče o zákazníky
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Bonusy/prémie, Firemní akce, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Provize z prodeje, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Vzdělávací kurzy, školení
Vhodné pro: Absolventy