Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Manažer podpory administrace, Praha

referenční číslo: 5cf9e061a5ad952d751a4ef3 | aktuálnost: 24.06.2019

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Manažer podpory administrace, Praha

Popis pozice

Profil firmy:
Centrum pro regionální rozvoj České republiky (CRR ČR), státní příspěvková organizace se sídlem v Praze, zprostředkující subjekt pro programy spolufinancované Evropskou unií, Nositel certifikátu ISO ČSN EN 9001:2016 (http://www.crr.cz) hledá pracovníka do Oddělení podpory administrace na pozici: Manažer podpory administrace (Praha).

Co budete dělat?
- Organizovat interní školení.
- Vyhodnocovat interní vzdělávací akce.
- Spravovat organizační strukturu v systému MS2014+.
- Sledovat personální kapacity v sekci administrace programů.
- Podílet se na administraci výběrových řízení nových zaměstnanců.
- Evidovat pozvánky na akce k ukončeným projektům.
- Vyhotovovat zápisy z odborných porad Centra.
- Vyřizovat poštu sekce.
- Plnit ad-hoc úkoly vedoucího pracovníka, resp. ředitelky sekce.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Vyšší odborné vzdělání nebo VŠ bakalářském studijním programu, v příp. SŠ vzdělání nutno nahradit vzdělání vysoce relevantní praxí v oboru v min. délce trvání 5 a více let.
- Dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) a výbornou znalost MS Excel.
- Organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost, administrativní zdatnost.
- Trestní bezúhonnost.

Co u Vás dále oceníme?
- Praxi v administrativní činnosti.
- Iniciativnost a samostatnost při řešení uložených úkolů.
- Týmovost a pohodovou povahu.

A co za to získáte?
- Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.
- Pět týdnů dovolené, 5 tzv. sickdays, stravenky, jazykové kurzy, MultiSport kartu.
- Zajímavou práci v prestižní státní organizaci pro programy EU v širším centru Prahy (s vlastním parkovištěm)
- Pracovní poměr na dobu určitou jako zástup za mateřskou dovolenou státního zaměstnance na plný pracovní úvazek.
- Možnost nástupu červenec 2019 nebo dle dohody
- Platové zařazení dle tabulek platných pro st. přísp. org. (příloha č. 1 k NV 564/2006 Sb.; 10. pl. tř.).

Zasláním životopisu (přihlášky) do výběrového řízení stvrzujete, že si nejste vědom/a osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se ucházíte, znamenaly střet zájmu.

Vaše strukturované profesní životopisy zasílejte nejpozději do 21. 6. 2019 kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosím rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ekonomika, Státní, veřejná správa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday