- Kontaktovat STÁVAJÍCÍ klienty banky a hledat pro ně nejlepší řešení podle jejich aktuálních potřeb.
- Spolupracovat na různorodých telemarketingových kampaních.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.
referenční číslo: 5b7585eba5ad95218b2140ca | aktuálnost: 17.09.2018
Jsme nejlepší a klientsky nejpřívětivější banka roku 2017 v České republice, přidejte se k nám!
Rádi si povídáte a jste zdravě soutěživí? Přidejte se do našeho týmu odchozího volání v Teplicích. Vaším hlavním úkolem bude komunikace s klienty, aktivní přístup a stálý úsměv :)
Navštivte také náš firemní profil na portále VímVíc, ať zjistíte, že za to opravdu stojíme :-) https://www.vimvic.cz/firma/raiffeisenbank-kontaktni-centrum
Místo pracoviště: Masarykova 1846/95a, Teplice, 415 01
Region: Ústecký kraj
Obor: Bezpečnost, ostraha, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Profese: bankéř, konzultant v bankovnictví, operátor, péče o zákazníky, telesales
Pracovní poměr: Zkrácený úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Profesní/osobní kouč, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday