Administrativní podpora obchodu (27.000 - 33.000 Kč)
Náplň práce
Britská společnost Ital zaměřená na export a import náhradních dílů do petrochemického průmyslu hledá kandidáta na pozici administrativní podpora obchodu. Pokud preferujete práci z domu a dokážete dobře komunikovat v anglickém jazyce, POŠLETE NÁM SVOJE CV A KRÁTKÝ ÚVODNÍ DOPIS V ANGLICKÉM JAZYCE.
- administrativní pozice, ne prodejní
- zadávání údajů do systému, komunikace s dodavateli
- vytváření cenových nabídek a objednávek zpracování poptávek
- komunikace v rámci objednávek a poprodejní servis
- telefonická komunikace se zákazníky
Požadujeme
- dobrá komunikativní AJ
- organizační schopnosti a komunikační dovednosti
- připojení k internetu
- samostatnost a pečlivost
Nabízíme
- práci z domu na plný úvazek (7,5 hod. denně - mezi 8 do 4.30pm britského času)
- fixní mzda – GBP900 po dobu prvních 3 měsíců, po 3 měsících GBP1100
- práce na živnostenský list - IČO
- školení – prostřednictvím skype (cestování do VB není vyžadováno)
- jedná se o rozšíření stávajícího týmu v ČR
- Lokalita: Brno
Mzda: 27 000 - 33 000 Kč / měsíc
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Administrativa, Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Telekomunikace
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita