Administrativní práce / REFERENT Cestovní kanceláře
Baví Tě cestovní ruch, ale raději bys pracoval/a v pohodlí příjemné moderní kanceláře? Rád/a komunikuješ s lidmi a domluvíš se i anglicky? Sháníš časově flexibilní práci? Začni svou karieru u nás a nahlédni, jak funguje silná cestovní kancelář, kde plníme sny našim klientům. Můžeš být také u toho!
Co Tě u nás čeká?
• vyřizování telefonických a e-mailových poptávek zájezdů
• komunikace s prodejci zájezdů (převážně v češtině)
• administrativní činnost spojená s prodejem zájezdů
• komunikace se zahraničními kolegy a partnery (převážně v angličtině)
• zpracovávání speciálních požadavků u rezervací, řešení krizových situací
• spolupráce na přípravě katalogů a online prezentace produktů
Bez čeho se u nás neobejdeš:
• výborné komunikační schopnosti
• anglický jazyk na komunikativní úrovni
• minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
A co ještě navíc získáš?
• fixní plat a motivační bonus z prodaných zájezdů
• možnost flexibilního plánování pracovní doby
• zajímavá a různorodá práce v mladém a přátelském kolektivu
• možnost profesního růstu
• zaměstnanecké slevy na dovolenou
• 5 týdnů dovolené
• možnost práce i na zkrácený úvazek, vhodný pro studenty nebo ženy po mateřské dovolené
Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka Odpovědět. Zaslané životopisy pečlivě vyhodnotíme, a pokud vám neodpovíme do jednoho měsíce, dali jsme přednost kandidátům, kteří splnili výše uvedené požadavky.
Mzda: 25 000 - 30 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Praha,
Region: Praha
Obor: Administrativa, Gastronomie, pohostinství, cest. ruch, ubytování, Obchod, prodej, nákup
Pracovní poměr: Zkrácený úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday