Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku mezinárodní výrobní společnosti.
Na pozici budete:
- poskytovat uživatelskou podporu interním zaměstnancům na českých a slovenských pobočkách (později i na pobočky ve Východní Evropě)
- samostatně řešit vzniklé uživatelské problémy s HW, SW, mobilními řešeními, případně předávat tickety na druhou nebo třetí úroveň podpory
- spolupracovat na mezinárodních IT projektech s dánskou centrálou
- udržovat a rozvíjet dokumentaci IT procesů a uživatelských manuálů
- starat se o přípravu techniky pro nové zaměstnance
- zaškolovat zaměstnance v práci s hardwarem a novými aplikacemi
- komunikovat s malým týmem kolegů na brněnské pobočce, kolegy z Dánska a dalších zemí
- mít po zaškolení možnost rozšíření kompetencí v rámci regionu Střední a východní Evropy, zejména v oblasti Service Managementu
- dobrá znalost Windows včetně administrace a znalost iOS
- orientace v současných IT technologiích
- angličtina na pokročilé komunikativní úrovni
- podmínkou znalost češtiny nebo slovenštiny
- alespoň 1 rok komerční zkušenosti z oblasti IT uživatelské podpory
- zkušenost s helpdesk systémy a/nebo znalost ITIL procesů
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- výhodou řidičský průkaz sk. B, práce obsahuje cestování po českých a slovenských pobočkách
- výborné komunikační dovednosti, samostatnost, důslednost, pečlivost, pozitivní myšlení, otevřená osobnost, ochota příležitostně cestovat
- společnost nabízí práci na zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- možnost profesního růstu
- možnost vycestování na dánskou centrálu
- mezi nabízené benefity patří flexibilní pracovní doba, sickdays, 5 týdnů dovolené, stravování ve firemní kantýně, příspěvek na penzijní připojištění, sport a kulturu, sleva na firemní produkty, originální teambuildingy a další
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Místo pracoviště:
Brno,
Region:
Jihomoravský kraj
Obor: IT - správa systémů a služby
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita