IT service desk (30.000 - 40.000 Kč)
Náplň práce
Na pozici "IT service desk" hledáme kandidáty, kteří jsou zkušení v komunikaci s externími zákazníky, dokáží s nimi dobře navazovat vztahy a nadále je udržovat. Ideálními uchazeči jsou ti, kteří dokáží pružně řešit problémy i v časovém presu a řešení umí dotáhnout do zdárného konce. Základními předpoklady je také dobrá orientace v IT, technická zdatnost a komunikativní angličtina.
- zpracování přijatých požadavků od externího zákazníka (provozovatelé našeho SW) - ticketovací systém JIRA
- telefonická / mailová komunikace se zákazníkem
- analýza problému, zjištění všech okolností
- vyřešení problému nebo předání na L3
- komunikace v týmu i napříč vývojářskými týmy
Požadujeme
- min. 2 roky zkušeností na zákaznickém servise / podpoře - ideálně podpora pro externího zákazníka
- aktivní přístup k řešení problémů, maximální nasazení, prozákaznický přístup
- základní orientace v databázích SQL
- výhodou zkušenost s ticketovacím systém JIRA
- smysl pro detail, schopnost zanalyzovat situaci
- komunikativní angličtina
Nabízíme
- velmi příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích blízko centra Brna
- přátelští kolegové, kteří si nepotrpí na zbytečné formality
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- služební telefon i pro soukromé účely
- odborná školení
- společné akce, teambuilding
- široká škála občerstvení na pracovišti
- chill out zóny
- sprcha přímo ve firmě
- slevové poukázky na sport / rekreaci
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Region: Jihomoravský kraj
Obor: IT - prodej a služby, IT - správa systémů a služby, IT - vývoj aplikací a systémů
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita