Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Referent/ka zákaznického servisu s AJ, Praha 4, 30-35 000 Kč

referenční číslo: 59536967a5ad95566757a0b6 | aktuálnost: 21.08.2017

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Referent/ka zákaznického servisu s AJ, Praha 4, 30-35 000 Kč

Popis pozice

Náš klient, velice stabilní a solidní zahraniční obchodní a servisní společnost, se sídlem na Praze 4 - Pankráci, hledá vhodné kandidáty a kandidátky na pracovní pozici v zákaznickém servise a administrativě.

Náplň práce:
- podpora menšího firemního servisního týmu 
- příjem objednávek na servis a náhradní díly, komunikace se zákazníky ohledně zpracování servisních zakázek
- samostatné zpracování cenových nabídek zákazníkům
- objednávání zboží a náhradních dílů ze zahraničí (využití AJ - e-mail, telefon), z firemních skladů
- fakturace servisních objednávek zákazníků
- komunikace se sklady zboží a náhradních dílů v zahraničí, ohledně dostupnosti produktů
- běžná administrativa, běžná operativa

Jde o zcela samostatnou pozici v zákaznickém supportu v menším pracovním týmu.

K odpovídajícímu výkonu práce je třeba aktivní / dobrá znalost AJ - ideálně slovem i písmem - pravidelná e-mailová a telefonická komunikace se zahraničím, organizační a koordinační schopnosti, spolehlivost a zodpovědnost.

Požadujeme
- min. SŠ vzdělání 
- vztah k technickým produktům - velkou výhodou
- aktivní znalost AJ slovem i písmem - běžná denní komunikace se zahraničím (e-mail, telefon)
- praxi na obdobné samostatné pozici - podpora obchodu / servisu - výhodou
- uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- praxi s prací v informačním systému - výhodou
- svědomitost, slušnost, pečlivost, samostatnost
- velmi dobré komunikační schopnosti, asertivitu, příjemné vystupování 
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned

Nabízíme
- pracovní poměr u velmi solidní, stabilní a prosperující zahraniční společnosti, v docházkové vzdálenosti od metra C-Pankrác
- velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí, výborný tým kolegů 
- možnost aktivního využití AJ
- výborné platové podmínky - nástupní FIX cca 30-35 000 Kč - vše dle dohody s vybraným kandidátem 
5 týdnů dovolené, 13. plat, mobil, notebook, stravenky
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč

Region: Praha

Obor: Administrativa, Služby, osobní služby, au-pair

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, 13. plat