Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Referent zákaznického servisu

referenční číslo: 4354 | aktuálnost: 03.08.2017

JOBSTART s.r.o.

Referent zákaznického servisu

Náplň práce

Je na Vás spoleh a v práci jste pečlivý/á? Jste nastavením optimista a nic Vás nerozhází? V komunikaci umíte být asertivní a při řešení problémů a požadavků důsledný/á? Pokud ano, napište nám, rádi se s Vámi sejdeme. Předchozí zkušenosti demonstrující, že umíte komunikovat (např. ze zákaznické linky, servisního oddělení, oddělení reklamací apod.) vítáme! A pokud máte zkušenost z oblasti pojištění, práva a/nebo logistiky tím lépe.

Klientem je logistická firma, zákaznické oddělení tedy řeší reklamace a škodné události ve vztahu s dopravci, komunikuje napříč firmou a nový kolega/nová kolegyně bude kontaktní osobou pro vedoucí různých oddělení z ostatních poboček v ČR. Prostřednictvím e-mailu bude také ve spojení se svými zahraničními kolegy.

Tým u klienta je tříčlenný a i proto je pro jeho stávající členy důležité, abyste si vzájemně sedli. Hledají parťáka, někoho, kdo k nim zapadne a bude do práce chodit rád.

Vaším úkolem bude:

- přijímat veškeré podklady k reklamacím a škodním událostem
- vést evidenci reklamací a škodních událostí vzniklých při mezinárodní i vnitrostátní přepravě
- připravovat základní právní podklady dle požadavků nadřízeného
- provádět základní poradenskou činnost pro jednotlivé pobočky

Od nového člena týmu chceme:

- SŠ/VOŠ, právní nebo dopravní obor výhodou
- AJ B1-2 (schopnost domluvit se)
- samostatnost, pečlivost
- ochotu denně řešit ne vždy příjemné záležitosti
- kultivovaný mluvený projev, schopnost naslouchat a vést efektivní komunikaci

Od našeho klienta můžete očekávat:

- propracovaný plán zaškolení, který Vám pomůže během prvních měsíců
- společnost, kde je vzájemná spolupráce založená na důvěře
- příjemné, moderní prostředí nadnárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené, 2 dny na zotavenou, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní/životní pojištění a mnoho dalších výhod (firemní akce jako letní grilování či společné sportovní a kulturní aktivity, karta Multisport, možnost využívat firemní fitko přímo v místě pracoviště)

Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody

Místo výkonu práce: Praha - západ

V případě zájmu zašlete Váš profesní životopis na níže uvedený kontakt, obratem Vás budeme kontaktovat.

Doba určitá se po 1 roce překlápí na smlouvu na dobu neurčitou, jde o firemní standard.

Místo pracoviště: Vodičkova 736/17, Praha 1, 11000

Region: Praha

Obor: Administrativa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Minimální požadované vzdělání: Maturita