Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy v technologiích a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.
Rádi přemýšlíte nad něčím jinak, nově a všichni okolo vás si myslí, že je to něco na co ještě nepřišel čas? Baví vás dívat se po světě po různých inovacích a novinkách, které by se dali využít na naších pobočkách? Chcete mít okolo sebe tým podobně smýšlejících lidí? Pak jste to právě vy koho hledáme.

Administrativní podpora/Back office HR

referenční číslo: 1601250289

Máte chuť:

  • administrativně podporovat své kolegy z HR (příprava pracovních nabídek, zadávání nástupů do systému, vystavování inzerce, aj.)
  • komunikovat s manažery či kolegy
  • být součástí skvělého kolektivu (trávíme čas ve společném open space)
  • poznat HR oddělení v korporaci
  • přispívat svými nápady k zefektivnění administrativních procesů 


Budeme si rozumět, pokud:

  • umíte prioritizovat a máte zkušenosti z administrativní pozice (podmínkou)
  • zvládáte několik úkolů najednou a proaktivně řešíte problémy
  • jste zvyklý/á na každodenní práci v systémech (ten náš vás naučíme)
  • vás jen tak něco nevyvede z míry a umíte pracovat ve stresu
  • se chcete i do budoucna rozvíjet v administrativě 
  • můžete nastoupit ihned 


U nás získáte:

  • práci, která vás bude bavit a rozvíjet
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
  • po zaškolení možnost pracovat částečně z domova

     
    Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
     
  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)


Místo pracoviště: Praha,

Region: Praha

Obor: Administrativa

Profese: administrativní pracovník, pracovník back office

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita