Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Administrátor projektové dokumentace

referenční číslo: 1584075746 | aktuálnost: 27.05.2022

PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.

Administrátor projektové dokumentace


Pro našeho klienta, konzultační, stavebně-manažerskou a projekční společnost s působností v České republice a na Slovensku, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrátor projektové dokumentace.
Náplň práce:

  • Přebírání, evidence a kontrola formální úplnosti a správnosti projektové dokumentace předávané projektantem zhotoviteli, případně dalším subjektům
  • Vyhotovení příslušných záznamů a předání informací jednotlivým členům týmu
  • Zpracování pravidelných informací o postupu projekčních prací pro účely kontrolních porad a měsíčních zpráv
  • Distribuce projektové dokumentace ve spolupráci s jednotlivými manažery odpovědnými za příslušné úseky stavby
  • Udržování aktuálního archivu platných a překonaných revizí výkresů a ostatní dokumentace, předávání kompletní dokumentace investorovi
  • Spolupráce při sestavování dokumentace skutečného provedení stavby a při kolaudačním řízení
  • Správa seznamů dokumentace předané odpovědnými projektanty na jednotlivých projektech
  • Příprava a distribuce týdenní zprávy pro klienta/kontraktora
  • Nastavení a udržování systému kontroly dokumentů na stavbě/v projekci, vystavování předávacích protokolů
  • Zajištění podpory při archivaci tištěné podoby projektové dokumentace
  • Asistence při vyřizování dotazů týkajících se dokumentace od členů projekčního týmu, klienta, dodavatele a třetích stran
  • Nahrávání dokumentací na úložiště jako FTP, SmartFile, Fusion Live, Agora, ProArc atd.
  • Pozice je pro oblast design i construction management
    Požadujeme:
  • Pečlivost
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Spolehlivost
    Nabízíme:
  • Práci na prestižních projektech v Čechách a na Moravě
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Firemní teambuildingy
  • Možnost dalšího pracovního vývoje v rámci společnosti
  • Možnost spolupráce na smlouvu i IČO
  • Školení pro profesní rozvoj
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, 3 sick days
  • Společenská odpovědnost – chráníme životní prostředí, jsme aktivní v dobročinných projektech
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Praha 8 – Karlín


Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Místo pracoviště: Praha,

Region: Praha

Obor: Administrativa, Reality

Profese: administrativní pracovník, technik ve stavebnictví, přípravář, referent

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce