HR Administrator s němčinou

referenční číslo: 20-1-381809/JD

Náplň práce


Pokud máš vztah k HR a jsi pečlivý/pečlivá v administrativě, pak je tato příležitost pro Tebe jako stvořená!
V Tvé pracovní náplni bude:

  • Denní komunikace (přes telefon a e-mail) s kolegy a klienty ze zahraničí
  • Zadávání a úprava dat v systému SAP
  • Péče o interní zaměstnance a jejich administrativní HR podpora v německém jazyce
  • Údržba databáze a aktualizace údajů
  • Podpora týmu, spolupráce s kolegy a s dalšími odděleními
  • Zadávání změn
  • Spolupráce s různými odděleními
  • Zaškolení bude probíhat v Německu


Požadujeme


Pro tuto roli jsi správný člověk, pokud máš:

  • Německý jazyk na plynulé úrovni, anglický na pokročilé
  • Nadšení pro HR
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Nadstandardní organizační schopnosti
  • Orientační znalost v SAP nebo jakéhokoliv firemního systému je výhodou, nikoli nutností


Nabízíme

Benefity: * Neformální přátelské prostředí * Individuální přístup k zaměstnanci * 25 dnů dovolené * Flexibilní pracovní doba * Stravenky * Školení a kurzy pro rozvoj pracovních dovedností * Kanceláře v centru Prahy Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Požadované jazykové znalosti

Německý
Anglický

Region: Praha

Obor: Administrativa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Vhodné pro: Absolventy