Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Referent/ka reportingu a controllingu s EXCELem, 35 - 40 000 Kč, atraktivní benefity, Praha 4

referenční číslo: 5e593c01f54fcb5790283aa0 | aktuálnost: 07.04.2020

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Referent/ka reportingu a controllingu s EXCELem, 35 - 40 000 Kč, atraktivní benefity, Praha 4

Popis pozice

Profil klienta:

Pro našeho váženého klienta, zavedenou a úspěšnou účetní společnost na Praze 4 hledáme, v rámci aktivního rozšiřování stávajícího týmu, nového kolegu / kolegyni na pracovní místo referent/ka reportingu s EXCELem.

Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 můžeme nabídnout i velmi dobrý pracovní tým kolegů, slušné mzdové ohodnocení a velmi zajímavé a atraktivní benefity.

 

Popis práce:

- aktivní práce s firemními daty - exporty, výstupy, reporting v EXCELu (nutná velmi dobrá znalost)

- porovnávání Excel výstupů, hledání diferencí, jejich důvody apod.

- příprava ekonomických analýz pro externí klienty, a pro kolegy na účetním oddělení

- zpracování pravidelných reportů pro klienty

 

Tato pracovní pozice je velmi vhodná pro kandidáty s ekonomickým vzděláním nebo praxí, s chutí pracovat s firemními daty.

 

Co ve Vašem životopise uvítáme?

- min. SŠ vzdělání s maturitou - ekonomického směru výhodou

- aktivní povědomost o principech podvojného účetnictví

- aktivní znalost práce na PC - MS Office

aktivní velmi dobrou znalost práce v EXCELu - funkce, kont. tabulky + schopnost učit se

- pracovní znalost AJ (účetní terminologie)

samostatnost, spolehlivost, komunikativnost + smysl pro humor

zodpovědnost, pečlivost a flexibilitu

připravenost a chuť dále se odborně vzdělávat

 

Co Vám naopak velmi rádi nabídneme?

hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou u úspěšné společnosti na Praze 4, v docházkové vzdálenosti od metra C

- velmi dobrý tým kolegů a hezké a příjemné pracovní prostředí

- další profesní vzdělávání, možnost zajímavého profesního a osobního rozvoje

nástupní mzdu cca 35 - 40 000 Kč (dle dohody, praxe a zkušeností)

5 týdnů dovolené, stravenky + další atraktivní benefity, odměny

- pružnou pracovní dobu (s příchodem do 9:00)

- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody

 

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).

Mzda: 35 000 - 40 000 Kč

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení