Asistent Controllera

referenční číslo: 8-11-292728/JD

Náplň práce


Spousta anglicismů, záliba v číslech a financích, plynulá angličtina. Rádi k nám přivítáme kolegu na pozici asistenta controllera. Pojďme se zasypat významně znějícími slovíčky, která v sobě skrývají náplň práce asistenta:

  • controlling – práce s čísly na denní bázi, oceňování podnikových aktivit, porovnávání několika variant z hlediska nákladové efektivity, spolupráce s ostatními odděleními ohledně finančních ocenění, hodnocení efektivity investic
  • reporting – sestavování reportů pro interní/externí účely, interpretace čísel z reportingu, navrhování zlepšení na základě nežádoucích odchylek
  • forecasting – sestavování finančních předpokladů v rámci běžného roku
  • budgeting – sestavování ročních rozpočtů, kontrola jejich dodržování, zpracovávání odchylkových analýz od plánovaných stavů, vysvětlování těchto odchylek
  • účast na schůzkách a poradách společnosti, interpretace výsledků
  • každodenní spolupráce s divizí společnosti (především Belgie, Polsko)


Požadujeme


A co budeme požadovat po zájemci o pozici asistenta controllera?

  • VŠ v oblasti ekonomika, finance/ SŠ v oboru ekonomika, finance s praxí v oboru alespoň 3 roky
  • zájem o problematiku controllingu a financí
  • orientaci v číslech, budgetech
  • praxe ve výrobní společnosti výhodou
  • velmi dobrá znalost MS Office, zejména MS Excel, znalost SAP výhodou
  • komunikativní znalost anglického jazyka slovem a písmem
  • komunikace napříč společností


Nabízíme

Benefity: * garantovaný 13. a 14. plat * sick days * 5 týdnů dovolené * volné čerpání příspěvků na kulturní a zdravotní potřeby aj. * příspěvky na penzijní a životní pojištění * odborná školení Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Mzda: 28 000 - 35 000 Kč / měsíc

Region: Ústecký kraj

Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Plný úvazek