Nabídka práce (1 514)
Office manager/ka
(Praha)
Pro našeho klienta, rodinnou společnost, která vytváří moderní prostory na klíč – od prvotního designu, přes samotnou realizaci až po následnou péči. Hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Manager/ka. Náplň práce: Zodpovědnost za kompletní zajištění chodu kanceláře Administrativní a…
Mzda: 45 000 - 60 000 Kč / měsíc
Vedoucí odboru kanceláře starosty
(Bechyňská 639, Praha 18, 19900)
vedení odboru kanceláře starosty: koordinace sekretariátu samosprávy, koordinace agendy ochrany obyvatel a krizového řízení, koordinace agendy tiskové/ho mluvčí/ho, koordinace agendy radničního periodika, příprava a odpovědnost za plnění rozpočtu odboru, evidence smluv a…
Referent/ka odboru kanceláře starosty
(Bechyňská 639, Praha 18, 19900)
správa agendy související s vydáváním radničního periodika Letňanské listy, spolupráce na tvorbě koncepce a obsahu periodika, příprava článků, editace a korektura všech textů, pořizování fotografií, spolupráce s dodavatelem grafiky a tisku, zajištění distribuce, účast na společenských,…
Do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni na pozici instruktora pro ekonomický / účetní program. Orientujete se v některém ekonomickém/účetním/ erp software a hledáte zajímavou dobře placenou pozici? Pojďte k nám a upotřebte své znalosti i touhu předávat informace jiným. Budete školit ekonomy do…
Mzda: 45 000 - 60 000 Kč / měsíc
Do našeho týmu hledáme novou kolegyni (či kolegu) na pozici školitele / lektora pro práci s firemním systémem. Náš ideální kanditát je komunikativní člověk se zkušeností s některým mzdovým či jiným účetním programem. Pokud máte vhled do účetnictví a poohlížíte se po dobře ohodnocené a zajimavé…
Mzda: 45 000 - 60 000 Kč / měsíc
Je Vaší parketou oblast lidských zdrojů a hledáte v tomto oboru novou pracovní příležitost? Pak se neváhejte přihlásit a zašlete nám svůj životopis. veškerá personální agenda související s pracovním poměrem zaměstnanců nábor a koordinace zaměstnanců jednání s agenturami práce zajištění vstupních…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Hledáme zkušenou asistentku, která bude fungovat v týmu s druhou asistentkou, se kterou budete poskytovat kompletní administrativní podporu našim 3 jednatelům, ze kterých jsou 2 cizinci. Pozice je vhodná pro kandidáty s předchozí zkušeností na obdobné pozici, výbornou znalostí angličtiny, silnými…
Společnost s 30letou zkušeností v oblasti investování do nemovitostí, která má za sebou desítky úspěšně dokončených developerských projektů, hledá do svého skvělého týmu parťáka/parťačku, který bude komunikovat s investory, obchodníky i klienty, a bude zajišťovat s tím spojenou administrativu.…
Komunikace s klienty při prodeji leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Příprava smluvní dokumentace a podkladů. Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, úvěrové společnosti). Práce s finanční hotovostí. Administrativní podpora prodeje a nákupu vozidel.
Mzda: 50 000 - 70 000 Kč / měsíc
Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Příprava smluv a dokladů. Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, leasingové společnosti). Práce s finanční hotovostí. Administrativní podpora prodeje vozidel.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
• Komunikovat s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.• Připravovat smlouvy a potřebné doklady.• Spolupracovat s poskytovateli služeb jako jsou banky, pojišťovny.• Pracovat s finanční hotovostí.• Poskytovat administrativní podporu při prodeji vozidel.
Profil firmy: Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách. V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní. Rozsah práce je cca 15-20 hodin…
Mzda: 15 000 - 15 000 Kč
Profil společnosti: Naším klientem je velmi solidní a dlouhodobě rostoucí společnost, s více jak 15-ti letým působením v oblasti Developmentu a Asset managementu průmyslových a komerčních projektů v rámci ČR a SK. V tuto chvíli, v rámci rozvoje společnosti, hledáme vhodné kandidáty/ky na…
Mzda: 50 000 - 75 000 Kč
Denní komunikace se zákazníky Zadávání objednávek do systému Objednávání zboží u dodavatele Fakturace Správa agendy katalogů Komunikace s obchodním odd a skladem
Mzda: 25 000 - 30 000 Kč / měsíc
Denní komunikace se zákazníky Zadávání objednávek do systému Objednávání zboží u dodavatele Fakturace Správa agendy katalogů Komunikace s obchodním odd a skladem
Mzda: 25 000 - 33 000 Kč / měsíc
Koordinátor/ka – implementace v Oddělení implementace a posuzování obalů a názvů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…
Posuzovatel/ka – validace žádostí k registraci léčivých přípravků
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…
Asistentka informačního centra
(Praha)
Pro našeho klienta, nákupní a outletové centrum s řadou oblíbených módních značek a neformálních restaurací, hledáme Asistentku informačního centra. Náplň práce: Celková prezentace informačního centra Poskytování služby Tax Free – vrácení DPH hostům ze zemí mimo EU Zadávání informací do systémů…
Asistentka vedoucího projekce
(Praha)
Pro našeho klienta, významnou výrobní, designovou společnost, která působí v oblasti dekorací, eventů a zážitkového marketingu, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka vedoucího projekce. Náplň práce: Administrativní podpora vedoucího projekce (reporty, přehledy, prezentace, kontrola…
Mzda: 25 000 - 35 000 Kč / měsíc
Profil firmy: Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách. V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní. Rozsah práce je cca 15-20 hodin…
Mzda: 15 000 - 15 000 Kč