HelpDesk, uživatelská podpora
referenční číslo: 022B39E0 |
aktuálnost:
23.01.2018
Softwarová firma hledá technika HelpDesku schopného zodpovědně a samostatně administrovat požadavky zákazníků, připravovat podklady pro řešitele, případně řešit jednodušší a zajišťovat Hot-Line
HelpDesk, uživatelská podpora
Náplň práce
technik uživatelské podpory, administrace požadavků na HelpDesku, příprava podkladů řešitelům, řešení specifických požadavků zákazníků, základní analýza problémů, správa, profylaxe a podpora rozvoje autorského IS, konzultace v oboru IT, úzká spolupráce na vývoji.
Požadujeme
spolehlivost a soběstačnost, schopnost komunikace s koncovými uživateli, intuitivní znalost výpočetní techniky a SW, skutečný zájem o kvalitně odvedenou práci a na spokojenosti koncových zákazníků
Nabízíme
individuální osobní přístup, nadstandardní podmínky, možnost profesního růstu, dlouhodobá spolupráce
Mzda:
25 000 - 80 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště:
Novosibřinská 153,
Praha 21-Újezd nad Lesy,
19016
Region:
Praha
Obor: IT - správa systémů a služby
Profese: správce aplikací, správce aplikačního SW, support IS
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro:
Absolventy