Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

HelpDesk, uživatelská podpora

referenční číslo: 022B39E0 | aktuálnost: 14.07.2017

OBIS s.r.o.

Softwarová firma hledá technika HelpDesku schopného zodpovědně a samostatně administrovat požadavky zákazníků, připravovat podklady pro řešitele, případně řešit jednodušší a zajišťovat Hot-Line

HelpDesk, uživatelská podpora

Náplň práce

technik uživatelské podpory, administrace požadavků na HelpDesku, příprava podkladů řešitelům, řešení specifických požadavků zákazníků, základní analýza problémů, správa, profylaxe a podpora rozvoje autorského IS, konzultace v oboru IT, úzká spolupráce na vývoji.

Požadujeme

spolehlivost a soběstačnost, schopnost komunikace s koncovými uživateli, intuitivní znalost výpočetní techniky a SW, skutečný zájem o kvalitně odvedenou práci a na spokojenosti koncových zákazníků

Nabízíme

individuální osobní přístup, nadstandardní podmínky, možnost profesního růstu, dlouhodobá spolupráce

Mzda: 25 000 - 80 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Novosibřinská 153, Praha 21-Újezd nad Lesy, 19016

Region: Praha

Obor: IT - správa systémů a služby

Profese: správce aplikací, správce aplikačního SW, support IS

Pracovní poměr: Plný úvazek

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Vhodné pro: Absolventy