Nabídka práce (180)
Brigádnická výpomoc – koordinace a podpora činnosti etických komisí
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Příprava a předvyplnění hlavičky hodnotící zprávy, doplnění stanoviska a rozhodnutí Komunikace s etickými komisemi při žádosti o překlopení klinického hodnocení z režimu směrnice do režimu nařízení Svolávání schůzek etické komise SÚKL a příprava podkladů pro jednání (kompilace zaslaných…
Mzda: 150 - 200 Kč / hodinu
Odborný/á referent/ka - sociálně-právní ochrana dětí
(Bechyňská 639, Praha 18, 19900)
Náplň práce: zajišťování odborných a specializovaných agend na úseku sociálně-právní ochrany dětí, návrhy a okamžitá opatření na úseku sociálně-právní ochrany dětí, zastupování nezletilých jako kolizní opatrovník, provádění dohledu nad nezletilými, ochrana dětí před škodlivými vlivy, které…
Rada/odborný rada, Pobočka Mladá Boleslav, Krajský pozemkový úřad pro Středočeský…
(Bělská 151, Mladá Boleslav, 29301)
zajišťování provozních a jiných činností v agendě správy majetku státu, zajišťování správy a údržby majetku státu, např. užívacích vztahů, administrativní zajišťování zadávání veřejných zakázek podle zákona č. 134/2016 Sb., a platných řídících dokumentů, zejména v agendě pozemkových úprav.
Mzda: 25 280 - 37 170 Kč / měsíc
Samostatný referent/ka odboru životního prostředí a dopravy
(Libušská 35, Praha, 14200)
Zajišťování agendy na úseku ochrany přírody a krajiny, správa zeleně, dětská hřiště, odpady, kontrola úklidu obce, samosprávné agendy na úseku územního plánování. Platová třída: 11 Pracovní úvazek: poloviční (20 hodin týdně) Více informací na: www.praha-libus.cz tajemnik@praha-libus.cz
Specialista/ka externího financování
(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)
❔ Vyznáte se v dotační politice #EU a její implementaci v rámci Česka? V tom případě čtěte dál ☟. 👉 Na odbor strategického rozvoje (v rámci kterého se tvoří například #fajnOVA, marketing k projektům města, staví se a hledají možnosti financování) aktuálně hledáme: ✔️ specialistu/specialistku…
Účetní odboru financí a rozpočtu
(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)
✔️ zaúčtování účetních operací u svěřených organizačních jednotek (příjmové i výdajové operace) ✔️ zpracování bankovních výpisů; spolupráce při tvorbě výkazů ✔️ příprava podkladů pro vyhodnocení dotací a při provádění auditu
Technik registru vozidel
(Mnichovo Hradiště)
Pro našeho klienta, Městský úřad Mnichovo Hradiště, hledáme vhodné kandidáty na pozici Technik registru vozidel. NÁPLŇ PRÁCE: Posuzování technické způsobilosti vozidel Rozhodování o udělení a odnětí oprávnění pro provozování stanice měření emisí Vedení registru silničních vozidel a další…
Mzdová účetní úřadu
(Mnichovo Hradiště)
Pro našeho klienta, státní orgán, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Mzdová účetní úřadu. NÁPLŇ PRÁCE: komplexní zpracování mezd pro zaměstnance (cca 100-150 zaměstnanců) komunikace se zdravotními pojišťovnami a ČSSZ výpočet a evidence nemocenských dávek zpracování statistických…
Odborný/á referent/ka zón placeného stání - přestupky
(Bechyňská 639, Praha 18, 19900)
Náplň práce: zajišťuje informování a poradenství k projektu zón placeného stání (vyřizování telefonických a elektronických dotazů spojených s tématem parkovacích oprávnění), přijímá a vyřizuje žádosti o výdej parkovacích oprávnění v parkovacích zónách placeného stání, zajišťuje komplexní…
Samostatný referent / ka odboru správního a školství
(Libušská 35, Praha, 14200)
- na úseku státní správy a samosprávy evidenci obyvatelstva - volby a referenda - ověřování listin a podpisů - služba Czech Point - základní registry - oblast kulturní, sociální Platová třída: 9 Více informací na: www.praha-libus.cz E-mail: tajemnik@praha-libus.cz
Vedoucí ekonomického odboru
(Bechyňská 639, Praha 18, 19900)
Náplň práce: vykonává dozor nad účetnictvím MČ, stanovuje finanční možnosti MČ v rámci střednědobé a dlouhodobé strategie,…
Pro našeho klienta, ústřední orgán státní správy České republiky, hledáme vhodné kandidáty na pozici Rešeršista / Informační pracovník/pracovnice úřadu. Oficiální název pozice: Vrchní referent/referentka v oddělení Institut průmyslověprávní výchovy Náplň práce: Poskytování informací a konzultací…
Mzda: 25 000 - 40 000 Kč / měsíc
Rozpočtář/ka, ekonom/ka
(Bechyňská 639, Praha 18, 19900)
Náplň práce: příprava návrhu rozpočtu MČ, předkládání návrhů na úpravy rozpočtu, výkaznictví (rozbory hospodaření, statistiky,…), administrativní práce související s účetnictvím hlavní činnosti MČ , účtování schválených rozpočtových opatření, spolupráce v oblasti účetnictví hlavní…
Sjednaný druh práce: pracovník/pracovnice stavebního oddělení v odboru výstavby, s místem výkonu práce Praha. Platové zařazení v platové třídě 10. Pracovní poměr na neurčitou s 3měsíční zkušební lhůtou, plný úvazek 40 hod. týdně. Místo je vhodné i pro absolventy. Možnost přidělení služebního…
Odborný/á referent/ka přestupkové agendy
(Bechyňská 639, Praha 18, 19900)
Náplň práce: projednávání přestupků ve věci pořádku ve státní správě, pořádku v územní samosprávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majetku.
Pracovník/ce oddělení ověřování odboru matrik
(Nám. Míru 20/600, Praha 2, 12039)
Sjednaný druh práce: pracovník/ce oddělení ověřování odboru matrik ÚMČ Praha 2 s místem výkonu práce Praha. Platové zařazení v platové třídě 7. Pracovní poměr na dobu neurčitou s 3měsíční zkušební lhůtou. Pracovní pozice je vhodná i pro absolventy. Přihlášku do výběrového řízení, životopis,…
Vedoucí odboru životního prostředí a dopravy
(Libušská 35, Praha, 14200)
zajišťuje správu na úseku životního prostředí, dopravy a územního plánování Platová třída 11. Více informací na: www.praha-libus.cz E-mail: tajemnik@praha-libus.cz
Referent odboru správy majetku a investic
(Libušská 35, Praha, 14200)
Příprava majetkoprávních vztahů k pozemkům a objektům ve správě MČ (nájmy, prodeje, koupě, břemena), spolupráce s katastrálním úřadem, inventarizace. Platová třída 10 …
Referent majetkové správy, Oddělení vnitřní správy a autoprovozu, Odbor vnitřní…
(Husinecká 1024/11a, Praha 3, 13000)
Zpracovávání a aktualizace řídících dokumentů v rámci své působnosti, evidence nájemních smluv na pronájem nebytových prostor pro organizační jednotky SPÚ, vč. souvisejících smluvních vztahů (např. úklidové služby, správa apod.), zajišťování spolupráce s institucemi veřejné správy, orgány…
Administrativní a spisový pracovník, Oddělení spisové služby, Odbor vnitřní správy
(Husinecká 1024/11a, Praha 3, 13000)
Komplexní zajišťování chodu podatelny, evidence příchozí pošty, zpracování odchozí pošty (fyzické dokumenty, datové zprávy, e-maily, interní vypravení) – práce s elektronickým systémem spisové služby (podatelny, výpravna) a obsluhování frankovacího stroje, provádění úkonů prostřednictvím…