- kontrola stavebně technického stavu budov a jejich zařízení
- zajištění realizace oprav budov a jejich zařízení, dozorování průběhů realizací oprav, plnění smluvních podmínek, přebírání provedených prací, kontrola souladu projektové dokumentace se skutečně provedenými pracemi, návrh opatření na odstranění nedostatků, odpovědnost za předání ukončených akcí do užívání, kontrola čerpání schválených rozpočtů
- v rozsahu stanoveném zvláštním předpisem posouzení požadavků na opravy objektů a zařízení, návrh způsobu realizace oprav
- příprava podkladů pro zadávání veřejných zakázek a komplexní zajištění zakázek malého rozsahu v rozsahu stanoveném interním aktem řízení upravujícím zadávání veřejných zakázek,
- podílení se na sestavení návrhu plánu oprav a údržby budov na dané rozpočtové období v rámci své teritoriální působnosti, stanovení předpokládaných finančních náročností oprav a údržby
- řešení havarijních stavů budov a jejich zařízení
- spolupráce s ostatními útvary při zajištění přípravy a realizace investičních akcí
- podíl na přípravě opatření v oblasti energií a médií (především aplikaci úsporných systémů, změny hlavních jističů, změny distribučních sazeb, správu, zřizování a rušení odběrných míst apod.)
- účast na přípravě energetických pasportů budov, zpracování energetických auditů
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.