Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu specializované advokátní kanceláře v centru Prahy. Jedná se o rodinnou společnost sdružující tým odborníků v mnoha oblastech práva s dlouholetými zkušenostmi z mezinárodního a lokálního právního prostředí. Respektující tradice společenské hodnoty v přátelském prostředí.
Co Vás u nás čeká?
- Pracovní doba 9:00 – 18:00h – celofiremní hodinová pauza na oběd
- Administrativní agenda projektů napříč společností
- Část týdne na recepci, uvítání klientů, občerstvení, pošta, péče o emailovou korespondenci, vyřizování pochůzek – pošta, vyzvednutí dokumentů u notáře a osobní předání dokumentace klientům
Jaké jsou Vaše zkušenosti?
- Praxe od 2 let na obdobné pozici
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Přesnost, preciznost, orientace na detail a vlastní proaktivita
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni – mezinárodní klientela
- Pro-klientské zaměření – ochota a vstřícnost, reprezentativní vystupování
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zázemí úspěšné české společnosti
- Různorodou práci
- Zajímavé finanční ohodnocení s kvartálními bonusy
- Kanceláře v centru Prahy
- Samostatnou a odpovědnou práci
- Příležitost vlastního rozvoje
- Seberealizaci na svěřených projektech – v počátku například vedení realizace výjezdního zasedání celé společnosti, včetně teambuildingových aktivit
- Výuka anglického jazyka rodinným mluvčím zdarma
- Stravenky, Cafeterie, 4 týdny dovolené
Klíčová slova: administrativní podpora, zákaznický servis, administrativa, office assistant, admin, CS, customer services, asistentka provozu, asistent provozu, front desk officer, péče o zákazníka, customer support, customer support specialist.
Odesláním odpovědi na tento inzerát souhlasím se zpracováním osobních údajů, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 společnosti mBlue Czech, s.r.o., IČ: 24193119 na dobu 10 let. Zobrazit více: https://mblue.cz/uchazeci/gdpr/