Asistentka obchodního oddělení (20.000 - 28.000 Kč)
Náplň práce
Hledáte si práci v administrativě a jste komunikativní a otevřená osoba? Máte angličtinu nebo němčinu na komunikativní úrovni? Chcete mít práci s příjemným pracovním prostředím a přátelským kolektivem blízko brněnského centra? Přihlaste se a zašlete mi svůj životopis! Malá obchodně technická firma s dlouholetou tradicí hledá do svého týmu kolegyni na pozici "asistenky obchodního oddělení"!
- obchodně - technická podpora pro zákazníky
- administrativní podpora obchodního a marketingového oddělení
- komunikace se zákazníky - zjištění potřeb, představení produktů
- tvorba nabídek a zakládání poptávek
- zakládání produktů - popis + cenotvorba a jejich aktualizace
- práce s katalogy, ceníky, rabaty a webovými stránkami dodavatelů
- práce s firemní databází - zakládání adres a kontaků, produktů
Požadujeme
- ukončené SŠ/VŠ vzdělání
- znalost anglického nebo německého jazyka na úrovni alespoň B1
- komunikativnost - častý telefonický kontakt se zákazníky
- samostatnost a schopnost organizovat si práci
- zodpovědná a positivní s chutí pracovat
- řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
- práci v prospěrující firmě s příjemným kolektivem
- motivující platové ohodnocení
- možnost osobního růstu
- týden dovolené navíc
- kurzy AJ ve firmě
- příspěvek na stravování
- fitness ve firmě
- práce na HPP s nástupem možným ihned
Mzda: 20 000 - 28 000 Kč / měsíc
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Administrativa, Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Technika, elektrotechnika, Marketing, reklama, public relations, Obchod, prodej, nákup
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita