Inženýr zákaznické kvality
Náplň práce
- Komunikace s dodavateli/zákazníky
- Podpora požadavků zákazníků uvnitř organizace; řízení krizových situací
- Plánování a realizace pravidelných interních auditů, kontrola realizace nápravných opatření
- Zpracování reklamací, analýza s cílem zvýšení kvality výrobků
- Aktualizace dokumentace (PLP, FMEA, FlowChart a pracovní pokyny)
- Vedení, příprava změn a úprav pracovní dokumentace
- Vedení týmu, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků, docházka
- Zastupuje manažera kvality
Požadavky
- SŠ/VŠ vzdělání
- Min. 3 roky praxe v oblasti zákaznické kvality v automotive, příp. i vedení týmu
- Pokročilá znalost požadavků ISO 9001 / IATF 16949
- Schopnost využívat nástroje kvality jako QC 7 tools (např. Pareto, FTA, histogram), PFMEA, regulační diagramy, PPAP / APQP, 8D reporty, zákaznické portály
- Komunikační a argumentační dovednosti, asertivita, flexibilita,
- Komunikativní znalost anglického jazyka, německý jazyk výhodou
- Dobrá znalost MS Office
- Řidičské oprávnění sk. B – občasné služební cesty
Nabízíme
- Zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském prostředí
- Atraktivní finanční podmínky
- Osobní a profesní růst, odborné vzdělávání
- 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na ŽP, měsíční bonusy a další zajímavé benefity
Místo pracoviště: Tachovsko,
Region: Plzeňský kraj
Obor: Kvalita, kontrola jakosti
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita