- tvorba reportů na základě marketingových a obchodních cílů
- samostatná analýza webových a mobilních stránek
- příprava, provádění a vyhodnocování A/B testů a MTV
- příprava ad-hoc analytických reportů
- monitoring trhu
- příprava a prezentace podkladů pro rozhodování managementu
- správa analytických nástrojů
- konzultace pro kolegy z jiných oddělení (marketing, obchod, redakce)
Aktuální volná místa
MAFRA, a.s.
Jsme mediální skupina MAFRA, jedna z nejsilnějších mediálních skupin na českém trhu.
Právě hledáme aktivního, motivovaného kolegu/kolegyni na pozici
Webový analytik
(referenční číslo: af9a3365)
Popis pozice:
Požadujeme:
- SŠ vzdělání, analytické myšlení, schopnost práce s čísly
- základní přehled o webových technologiích (HTML, CSS, Javascript)
- zkušenosti s on-line marketingem
- znalost anglického jazyka na úrovni čtení a porozumění dokumentaci
- znalost práce s nástroji webové analytiky, hlavně s Google Analytics
- pokročilá znalost nástrojů MS Excel a MS Powerpoint
- uživatelská znalost relačních databází výhodou
Nabízíme:
- motivující finanční ohodnocení
- týden dovolené navíc
- zaměstnanecké benefity (stravenky, slevové akce a volné vstupy)
- možnost profesního a osobního růstu
- atraktivní pracoviště v centru Prahy (ANDĚL MEDIA CENTRUM, Praha - Smíchov, blízko metra B - Anděl)
- práce na pracovní smlouvu, nástup dle dohody
Region: Praha
Obor: IT - správa systémů a služby, IT - vývoj aplikací a systémů
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita