Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Vedoucí zákaznického servisu (od 55.000 KČ)

referenční číslo: 68356 | aktuálnost: 20.11.2025 2025-11-20T18:06:51+00:00 2025-11-20T18:06:51+00:00

Advantage Consulting, s.r.o.

Do týmu hledáme vedoucího zákaznického servisu se silnými organizačními dovednostmi, který převezme odpovědnost za vedení menšího týmu a zajistí bezchybný servis směrem k zahraničním zákazníkům.

Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (OD 55.000 KČ)

Vedoucí zákaznického servisu (od 55.000 KČ)

Náplň práce

  • Vést tým zákaznického servisu (plánování práce, rozvoj, motivace)
  • Zajišťovat správnost objednávek, cenových nabídek a exportního plánu
  • Koordinovat interní tok informací (mezi zákazníky, výrobou, nákupem a obchodem)
  • Řešit reklamace, aktualizovat zákaznická data a spravovat objednávky v SAP
  • Komunikovat denně v AJ jazyce a pracovat s interními systémy


Požadujeme

  • Min. SŠ vzdělání
  • Praxe v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní společnosti
  • Aktivní znalost AJ (slovem i písmem)
  • Orientaci v cenotvorbě, znalost SAP a MS Office
  • Samostatnost, důslednost, schopnost spolupráce a jasné komunikace


Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • 13 a 14. plat
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Zvýhodněný mobilní tarif
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na stravování
  • Lokalita: Ostrava


Mzda: 50 000 - 65 000 Kč / měsíc

Region: Moravskoslezský kraj

Obor: Doprava, logistika