Společně s kolegy poskytujeme plnou telefonickou a online podporu stávajícím i potenciálním firemním zákazníkům. Oslovujeme je s novými nabídkami a zvýhodněními, na která mají nárok. Jsme vždy plně k dispozici a rádi zodpovíme veškeré dotazy či pomůžeme vyřešit případné nejasnosti.
Na co se můžeš těšit?
- Na velmi pěkné peníze - na našich lidech nešetříme, a pokud jsi opravdu šikovný, tak to umíme náležitě ocenit
- Na fixní nástupní základ 17.500 Kč - 19.500 Kč (v případě AJ na dobré úrovni možnost vyššího fixního základu) a provize dle výkonu
- Na profesionální školení, kde tě naučíme vše, co je potřeba
- Na možnost postupu v kariérním žebříčku v rámci celé společnosti - i současní vedoucí callcenter začínali jako specialisté
- Na jeden týden dovolené navíc - tzn. 5 týdnů dovolené
- Na benefit 3 dny sick day
A k tomu navíc:
- Super kolektiv a fajn šéf
- Dotace 7000,- Kč na služební telefon, neomezený zaměstnanecký tarif, 18.000 benefit bodů na relaxaci, cestovní, kulturu či sport
- Zvýhodněné služby pro celou rodinu
- Stravenky v hodnotě 75 Kč
- Pravidelné motivační soutěže a výhry, teambuildingy
- Moderní prostředí v Ústí nad Labem, někdy i možnost home-office a mnoho dalšího...