Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Asistent/ka GŘ - Office Manager (P3992)

referenční číslo: 2D0B41C7 | aktuálnost: 24.03.2017

Personal Consult s.r.o.

Náplň práce

Práce pro TOP management společnosti, time management vedení, účast na poradách - zápisy, kontrola plnění úkolů, zodpovědnost za vydávání firemních tiskovin, zařizování zahraničních služebních cest, letenek, ubytování zahraničních návštěv a péče o ně, spolupráce s odd. marketingu při organizování společenských a prezentačních akcí firmy, spolupráce na firemních projektech adl. úkoly vyplývající z této velmi zajímavé pozice

Požadujeme

USO/ SŠ/ VŠ, praxe na relevantní pozici min. 5 let, velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem, bezchybná čeština - psaný projev, znalost práce na PC - zejména MS Word, Excel, PowerPoint; velmi dobré organizační schopnosti, reprezentativní vystupování, zodpovědnost pečlivost, spolehlivost, loajalita a diskrétnost, ŘP skupiny B - aktivní řidič

Nabízíme

Odpovídající plat složený ze základu a pravidelných prémií, velká škála firemních benefitů, pestrá a různorodá práce s nástupem podle možnosti kandidáta

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Mzda: 30 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: okres, Rychnov nad Kněžnou,

Region: Královéhradecký kraj

Obor: Administrativa

Profese: asistent/asistentka, asistent/ka ředitele, office manager, sekretářka, výkonný/-á asistent/-ka

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie