Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Asistent/ka auditora, Praha 2, + - 30 000 Kč + zajímavé benefity

referenční číslo: 5dcc242100ff56674b3ec959 | aktuálnost: 12.12.2019

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Asistent/ka auditora, Praha 2, + - 30 000 Kč + zajímavé benefity

Popis pozice

Profil klienta:

Naším klientem je velmi solidní a stabilní česká auditorská společnost, se sídlem v centru Prahy, na Praze 2, s výbornou dopravní dostupností - jen pár minut chůze od stanic metra C Muzeum nebo metra A Náměstí Míru.

 

Do svého stávajícího týmu hledá nového kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka auditora, se zájmem o práci v auditorské společnosti.

 

Pracovní pozice je svým charakterem a náplní práce velmi vhodná i pro absolventy SŠ / VOŠ / VŠ.

 

Popis práce:

- spolupráce při kontrole účetních dokladů

- výpomoc manažerovi při finančních auditech

 

Jde tedy o pozici s reálným velice zajímavým odborným a osobním růstem, s možností získat velice zajímavou pracovní a profesní praxi.

 

Uvítáme:

- min. SŠ vzdělání s maturitou - vhodné i pro aktivní absolventy SŠ / VOŠ / VŠ - ideálně ekonomického směru

- alespoň základní znalost podvojného účetnictví

- příjemné a vstřícné vystupování

- schopnost individuální práce, i práce v týmu kolegů

- aktivní znalost práce na PC - Internet + MS Office - Word, Excel

- alespoň základy AJ

- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci

- chuť učit se něco nového

- možnost nástupu IHNED, či dle dohody

 

Kandidátům o práci rádi nabídneme:

- zajímavou práci pro úspěšnou českou společnost se sídlem na Praze 2, s výbornou dopravní dostupností, jen pár minut chůze od stanic metra C Muzeum nebo metra A Náměstí Míru.

- hlavní pracovní poměr na dobu NEURČITOU

- zajímavé mzdové ohodnocení - nástupní mzda + - 30 000 Kč (dle praxe a zkušeností)

- mobilní telefon, notebook, stravenky, možnost pružné pracovní doby, sick days, příspěvky na oblečení a další zajímavé benefity

- začátek pracovní doby mezi 7:30 - 9:00, v případě potřeby lze po dohodě řešit i částečně homeoffice

- zajímavou práci ve velmi dobrém týmu přátelských kolegů

- další profesní VZDĚLÁVÁNÍ - jde o pozici s očekávaným odborným růstem

- možnost nástupu IHNED, či dle dohody

 

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).

Mzda: 30 000 - 30 000 Kč

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday