Penzijní společnost je součástí finanční skupiny České spořitelny. Naší hlavní činností je poskytování penzijního spoření. Jsme přátelský tým, který mezi sebe s radostí přivítá nové kolegy. Vyberte si u nás práci, která vás bude skutečně bavit.

Specialista/ka klientských služeb

referenční číslo: 1597187942

Máte chuť:

  • zajišťovat administrativu žádostí o výplatu
  • zajišťovat písemnou komunikaci s žadateli o výplatu dávky
  • řešení nestandardních požadavků v souvislosti s agendou výplat
  • poznat nové systémy, ve kterých jsou žádosti zpracovávány
  • být součástí skvělého týmu a dozvídat se nové věci



 

Budeme si rozumět, pokud:

  • jste systematický/á, pečlivý/á a komunikativní
  • vás baví zodpovědná administrativní práce
  • chápete, jak důležitý je pro nás klient
  • jste flexibilní, odolný vůči stresu a samostatný
  • jste ochotný/á učit se nové věci








 

U nás získáte:

  • příležitost být součástí skvělého týmu
  • možnost podílet se na úspěchu celé společnosti
  • možnost vlastního rozvoje

     
    Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
     
  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších



 

Místo pracoviště: Praha,

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ostatní

Profese: administrativní pracovník, pracovník call centra, pracovník help desku, pracovník back office

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita